Gjest Silrosa Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 Hørte om dette fra noen bekjente. Synets det hørtes spennende ut. Er det noen her inne som kan fortelle meg litt inngående hva det går ut på? Hvis noen vet noe da? Forstod på hun som fortalte om dette at man nkan spørre en reader om met spørsmål, og at readeren "leser" deg og kan gi deg svar på det du lurte på. Altå ikke synskhet, men noe i den duren. Hvis jeg ikke missforstod helt.
Thea Skrevet 9. februar 2003 #2 Skrevet 9. februar 2003 Jeg var på reading i fjor sommer hos en engelsk dame, visstnok veldig flink. Jeg måtte sette meg ned foran henne på en stol og fortelle mine 3 eller 4 favoritt farger og utifra disse fargene fortakte hun meg hva slags person jeg er og det stemte :D Jeg husker ikke helt hvilke farger jeg valgte men hver og en farge hadde hvertfall "sitt sted" på kroppen og i følelsene. Synes ikke det var så scary egentlig men så satte hun seg ned i transe (setter seg ned, lukker øynene) og fikk kontakt med hjelperene mine og 2 andre "ånder" for å si det sånn. Utifra den informasjonen hun fikk av disse kunne hun fortelle meg om ting jeg har opplevd, ting om meg selv som KUN jeg vet og litt om fremtiden min og da var det ikke like morsomt lengre for jeg hadde ikke store troen på dette hokuspokuset da jeg kom dit. Hun fikk blandt annet kontakt med bestefaren min som døde under 1 år tidligere. Hun kunne også fortelle meg hvordan han døde, noe som også stemte :o Jeg har alltid vært bestefar og bestemor`s lille pike så han er visstnok med meg ofte. En morsom liten historie angående readinga Kort tid etter bestefars død begynte det å skje snåle ting på håret mitt. Noen ganger kjentes det ut som om det kila i hodebunnen, akkurat som om noe kravlet i hodebunnen. Mamma sjekka meg for lus flere ganger men fant ingenting :o Etter en stund forandra det seg og jeg kunne kjenne at håret mitt ble "dilla" med. Noen dager før jeg skulle på reading satt jeg i sofaen og så på tv og kunne se i øyekroken at håret mitt reiste seg på siden av hodet mitt, akkurat som om noen satt og dro i det Det var en ekkel opplevelse og da begynte jeg for alvor å tro at jeg begynte å bli tullete. Så spurte faktisk readeren min meg om jeg hadde kjent "kiling"i hodebunnen min den seneste tiden.Hun kunne fortelle meg at det visstnok er bestefar som "koser" med håret mitt for å fortelle meg at han er der Synes det er litt morsomt jeg for alle kommenterer håret mitt (det er visstnok veeeldig fint og meeeeget mykt) I den tidligere jobben min var det ei dame som MÅTTE bortpå håret mitt og kjenne hver gang hun så meg Og til og med bestefar klarer ikke dy seg etter sin bortgang Nå tror dere sikkert jeg har mista sinnet mitt, men pytt pytt Det var alt i alt en morsom opplevelse, litt ekkel også men jeg angrer ikke. Også gjenstår det da å se om Thea blir skjenket 3 barn gjennom livet sitt
Ann Forup Skrevet 11. februar 2003 #3 Skrevet 11. februar 2003 en reader er en som får hjælp fra den anden side ofte går disse mennesker i transe men ikke altid, der findes mange fuskere men selvfølglig som jeg plejer at sige herinde sørg for at deter proffer dere går til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå