Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på å kjøpe meg noen fargede linser,jg bruker ikke briller..trenger det ikke..men kan jeg bruke linser for det da?:0/ går d an å kjøpe linser uten styrke? har hørt at d kan være skadelig og man kan bli blind om man bruker linser når man ikke trenger det... noen som vet hvor man kan få tak i billige linser ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å få fatt i linser uten styrke ja.

Linser kommer imidlertid i forskjellig størrelser og det er viktig at du får noe som passer ditt øye slik at du slipper å plages. I tillegg er det ikke alle øyne som tåler alle typer linser. Anbefaler sterkt at du går til en optiker for råd og veiledning. Dyrt ja, men du har bare et par øyne som skal vare livet ut. ;-)

Skrevet

Takk for svar! får vel gjøre d ja.. om jeg husker riktig kostet d 700kr for bare en sjekk! huff..men som du sier,man har bare et par øyne heeh

Skrevet

700kr for en sjekk??? :overrasket:

Har jeg aldri hørt om.

Jeg bruker linser og jeg betaler ca 200kr for sjekk utenom linseavtalen min.

Skrevet

De sa til meg at det kostet 700kr og d var med opplæring..jeg som ikke trengte linser egentlig gikk rolig ut av butikken ja! hehe

Gjest Gjest_celle_*
Skrevet
De sa til meg at det kostet 700kr og d var med opplæring..jeg som ikke trengte linser egentlig gikk rolig ut av butikken ja! hehe

Det stemmer det ja.. Og jeg må virkelig anbefale dette. De sjekker absolutt alt.

Hos meg oppdaget de små rifter i øyelokket. Hadde jeg brukt linser med disse i en lang periode, så ville øynene blitt så "slitt" at jeg ikke kunne ha brukt linser mer.

Skrevet

I all verden. Jeg har aldri betalt mer enn 400kr -selv første gang med opplæring.

Skrevet
Takk for svar! får vel gjøre d ja.. om jeg husker riktig kostet d 700kr for bare en sjekk! huff..men som du sier,man har bare et par øyne heeh

Trur jeg ville ha sjekket andre optikere da ja. :ler:

Jeg betaler 375 for en linsjesjekk.

Skrevet

hvilke optikere bruker dere da? jeg bor i halden se,ikke alt for mange her:p

Skrevet

Jeg bruker linser, og kjøpte noen linser på nett som jeg aldri hadde prøvd før. Og de var skikkelig vonde og passet ikke (enda de var nesten lik størrelsen jeg bruker)!

Så anbefaler absolutt optiker!

Egentlig så spiller det ikke så stor rolle hvilken optiker du bruker. Det varierer veldig iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...