Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Har en 2. klassing som skal på kristen adventsleir. Det står at de skal ha med en bibel. Kan de ha med seg den barnebibelen de fikk til 4-års dagen av kirken eller må det være en "skikkelig" bibel?
ashera Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Regner med det er vanlig bibel, fordi de gjerne slår opp bibelvers.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Ta med det barnet selv vil ha med. Det er ikke så farlig
Varja Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 (endret) Husker at vi brukte nytestamentet jeg på leir og speidern og sånn. Vi fikk en utgave som het "Godt nytt" på skolen. Stod det virkelig "bibel" og ikke "bibel/nytestamente"? Egen bibel fikk jeg ikke før jeg ble konfirmant, noen hadde det før, men de fleste ikke. Vet ikke hva slags menighet det er, men det er vel høyst sannsynlig at de skal lese Juleevangeliet eller en av Jesu lignelser eller noe annet fra nytestamentet? Endret 21. november 2006 av Varja
tuji Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Jeg var ofte på leir som liten, og det var alltid vanlig Bibel man brukte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå