Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg er en kvinne på 48 år. I følge venner ser jeg mye yngre ut. Folk tipper at jeg er noen og tredve. Dette fører til at yngre menn faller for meg, men tror at jeg er yngre enn jeg i virkeligheten er. Jeg var på vei inn i et forhold til en mann på 38 år, som mistet interessen da han fikk vite min alder. Nå har jeg forelsket meg igjen i en yngre mann. Det virker som om følelsene blir gjengjeldt. Han vet ikke min alder. Jeg er imidlertid usikker på om jeg våger å prøve på nytt med en yngre mann. Kanskje er det ikke noen problem. Kanskje synes han at det er helt ok med et forhold til en kvinne som er flere år eldre enn han. Jeg er imidlertid betenkt, og føler for å trekke meg før jeg blir dumpet. Hva tenker menn om dette? Hvordan ville dere ha reagert hvis kvinnen dere innledet et forhold til viste seg å være en del eldre enn dere hadde trodd? Hva med ønsket om barn? Mannen jeg ønsker meg har ikke barn, og jeg er redd det blir noe som driver han til en yngre kvinne. Hva tenker dere om det?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Det du sier er at du vet ikke om du våger å prøve på nytt med en yngre mann under falske premisser! Fortell han hvor gammel du er og det er ikke lenger bare din avgjørelse! Hvem blir såret? Du eller han når man har tatt steget og personnummer ikke lenger er en statshemmelighet? Analytiske fortrinn hos kvinner? My ass! Heller evnen til å skape røre av klart vann!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 hehe, friskt svar :-) leve på en løgn lissom, ja deg om det! Kjenner flere jeg som har lange forhold til 10 år yngre menn, lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Hva med ønsket om barn? Mannen jeg ønsker meg har ikke barn, og jeg er redd det blir noe som driver han til en yngre kvinne. Hva tenker dere om det? ← Ærlig og brutalt; JA! Det kan godt hende at han ønsker seg barn og trekker seg unna når han får vite alderen din. Sørg for at han får rede på den så snart som mulig, så slipper du å lure mer på det.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Det du sier er at du vet ikke om du våger å prøve på nytt med en yngre mann under falske premisser! Fortell han hvor gammel du er og det er ikke lenger bare din avgjørelse! Hvem blir såret? Du eller han når man har tatt steget og personnummer ikke lenger er en statshemmelighet? Analytiske fortrinn hos kvinner? My ass! Heller evnen til å skape røre av klart vann! ← Jeg har ikke tenkt å ha et forhold under falske premisser. Det jeg tenker på er å ikke innlede et forhold i det hele tatt. Hvis vi innleder et forhold får han selvfølgelig vite min alder. Ja, jeg er redd for å bli såret. Er det så rart? Jeg har blitt det før. Da er det kanskje lettere å gå før jeg blir såret. Brent barn osv.
Gjest lazuli Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Ja, brent barn skyr ilden...eller lukter ille..... Du skylder ham å være ærlig.
Gjest Sativa Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Jeg har samboer som er 7 år yngre. Jeg lurte faktisk litt i begynnelsen om han kødda med meg liksom, den gang var han bare 23. Men det har selvfølgelig ikke vært noe problem. Han ønsker seg barn, og det er ikke umulig at akkurat det kan ordne seg. Jeg er i tillegg ganske barnslig mens han er voksen, så mentalt er vi jevngamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå