Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Glad-dame
Skrevet

Ja da,vi alle er litt sure og skrullete når vi er gravide.

Det er lov det,men å være så hensynsløse og ekle som noen her inne er,er sjokkerende.

Jeg har en oppfatning at ikke ALLE dem som skriver "sure" ord her inne er gravide,eller har barn.

:kul::kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Men alle bør jo få lov til å ha en mening om barn og graviditet selv om de eventuellt ikke er gravide eller ei har barn.

Skrevet

Jeg har slettet et par innlegg samt deler av innlegg i denne tråden da vi ikke ønsker persondebatt på KGs forum. Dere må gjerne diskutere diskusjonsteknikk ol, men gjør det uten å slenge dritt er dere snille.

KGs regler finner dere forøvrig her:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Nala - moderator

Gjest Glad-dame
Skrevet

Du har virkelig ikke forstått pointet mitt. :o :o

Jeg skrev:

At de som ikke kan komme med noe annet enn dritt,burde ikke svare,for det har ikke noenting med graviditet eller meninger å gjøre.Da er hele vitsen å være ekkel mot andre kvinner her inne.

For all del må folk få lov til å kommentere,bare de oppfører seg som normale voksne.Og ikke er :evil: mot andre.

Jeg har vel ikke engang NEVNT at ikke-gravide kan få lov å kommentere.

POINT:Det er ikke en unnskyldning at de er gravide og hormonelle.

Kjønner??

:wink:

:kul:

Gjest sexysadie
Skrevet
:o :o Jeg skrev:Kjønner?? :wink::kul:

Kjønner....?

en Kjønner er for meg en laks eller en ørret som har nådd kjønnsmoden alder.Da er de ubrukelig å ha på bordet men vi røker dem i stedet, slik at de blir til lekker gravlaks eller røket laks. Slik går intet av besetningen til spille og vi tjener penger som hakka møkk.

Du burde prøve en slik grav laks. Kan jo være du vil like d også.

Ha en fortsatt trivelig kveld, Glade_dame

Gjest Glad-dame
Skrevet

Fant du ikke på noe annet?

:hoho::hoho:

Mange barn kommer fram her når de blir trassige og sinte. :hoho::hoho::hoho:

:briller::briller:

Det vittige var at det var akkurat det jeg kommenterte i Millas innlegg her inne.Det ang. alder-krig og usakelige kommentarer som:Jeg har vært her lenger enn deg......Osv osv.

Dont waste my time!

Skrevet

Det er noen mennsker her inne som i perioder er ute etter å drite ut andre mennesker og/eller som ikke eier normal folkeskikk.

Jeg liker ikke å kalle noen for "megger". Jeg tror at disse menneskene har ulike problemer som de sliter med, og at ingenting vi sier eller gjør vil endre deres oppførsel. Ved å krangle med dem når de er ufine på trådene, så nører vi oppunder deres behov for å kverrulere mer.

Mitt forslag til dere er glatt å overse disse innspillene. Eventuelt si i fra til moderator med en gang slik at utsagnene blir slettet før tråden endrer retning og kun dreier seg om personene som slenger dritt.

De gangene de oppfører seg ordentlig derimot, så synes jeg vi andre skal opptre der etter.

:briller:

Skrevet

Altså.. det finnes alltid noen som kan virke "sure og vanskelige" i svarene sine. Kanskje er det de? Ikke vet jeg. Ikke har jeg lagt så mye merke til de heller :) Godt mulig jeg bare overser de? :lol:

Uansett, når det kommer nye og spør om det som er spurt om 500 ganger før så skjønner jeg at noen kan bli leie av å svare. Det er jo noe som heter "søk" også :)

Jada, jeg spør og graver jeg også innimellom før jeg søker. De fleste gjør nok det. Jeg vil bare frem til at man skriver ofte litt kortere svar dersom man har svart på det sammen 10 ganger før. Selvfølgelig burde man da kanskje heller la vær å svare.

Kanskje moderatorene heller burde lagt en sånn klistrelapp som alltid lå på toppen som at det finnes noe som heter "søk"?

Jeg lurer litt på hva du, Glad dame, mener med "sure og meggete"?

Er det at folk kaster dritt om andre? Eller at man svarer kort på spørsmål? At man ikke bruker ord som kos og klem og lager klemmesmileyer over alt? At man kanskje ikke alltid skriver i samme positive tone?

Og til slutt vil jeg si at i forhold til andre graviditetsforum så er det LITE skittkasting her :) Og takk og pris for det :)

-Kosepia

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Si meg- hva er egentlig meningen med denne tråden. "Glad dame" er bare en Gjest som har ramlet innom, funnet noe hun ikke liker og later nå som om hun har vært her lenge og misliker ditt og datt.

Registrer deg, post innlegg, bruk hodet... så kanskje du blir tatt mer seriøst enn bare nok en Gjest uten mål og mening.

Milla

Skrevet

Er ikke dette typisk oss kvinner, vi kan være skikkelig vemmelige mot hverander. Jeg tror at noen tillater seg selv å være mer ærlige her inne enn om de hadde stått ansikt til ansikt med personen de diskuterer med.

Noen blir lei når de ikke får posetiv tilbakemelding på innleggene sine, andre blir såret hvis det blir skrevet nedsettende om de som er overvektige, bruker briller, har kviser eller skriver feil. Det er helt naturlig og jeg synes at det skal være en uskreven regel at vi skal prøve å ta hensyn til hverandre og ikke hisse opp stemningen med kommentarer som en vet sårer.

Jeg har blitt provosert, irritert, sint, glad eller rørt her inne, og det er vel det som er meningen. Det er spennende med diskusoner som får oss til å reagere, enten posetivt eller negativt.

Jeg er helt enig i at det finnes dem som er kverulerende, selvgode, irriterende, frekke og beregnende her inne. Men de fleste er reflekterte, informerende, oppmuntrende, snille og koselige.

Det viktigste er at vi har et godt forum som kan hjelpe og støtte når vi trenger det, uansett om man er medlem eller gjest (Vi har vel like stor rett til å besøke dette forumet??)

Skrevet
(Vi har vel like stor rett til å besøke dette forumet??)

Selvsagt har dere det, Pearl! Alle kom hit som gjest en gang, og det er som gjest man "føler forumet på pulsen" før man evt. velger å bli registrert medlem.

Alle gjester er velkomne!

Desverre finnes det gjester som bruker sin anonymitet til å å komme med personangrep og andre usakligheter, men disse er heldigvis i mindretall.

Flott innlegg du har, og det sier omtrent det jeg ville skrive selv :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...