Gjest Glad-dame Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 Hva synes dere? Virker det ikke som om forumet har noen sure,bitre megger her som går igjen? Noen som ikke vet hva folkeskikk og høflighet er. Fortell meg hva dere synes. Please,Ikke navn,for det er ikke høflig av oss. Ha en flott dag damer!!!!
Fakse Skrevet 4. februar 2003 #2 Skrevet 4. februar 2003 Synes faktisk at du sprer dårlig stemning med et innlegg som dette! Offentlig lynsjing "vi vet alle hvem vi snakker om, men vi nevner ikke navn" på en måte... Ikke noe koselig spør du meg. Det beste våpen om du synes noen er uhøflig er forresten å være høflig tilbake.
L@dy Skrevet 4. februar 2003 #3 Skrevet 4. februar 2003 Det er vel sure og bitre damer og menn her inne på samme måte som ute i den virkelige verden. At noen her inne er uhøflig, jo, det synest jeg. Men samtidig så er det jo et diskusjonsforum, og i kampens hete så kan jo enkelte "feil" ord komme. Folk diskuterer dessuten på forskjellige måter. Noen kan være veldig ironisk, noen kan være veldig direkte. Og noen igjen går rundt grøten i evigheter for å unngå å såre. Og så blir det missforståelser og grining.... :cry: Om noen hadde vært skikkelig frekk mot meg så hadde jeg nok svart igjen. Og da er vel bråket igang...He,he. Men i enkelte tråder så er det jo mye drittslenging og uhøfligheter som fortsetter i det uendelige. Det synest jeg er unødvendig. Da hadde jeg nok bare avslutta diskusjonene. Forøvrig skjønte jeg ikke helt hva som var hensikten med innlegget ditt. Ha en strålende dag du og`!
Gjest care Skrevet 4. februar 2003 #4 Skrevet 4. februar 2003 Jeg synes folk her inne er kjempeflotte. Jeg tror du mistolker vårt engasjement i feil retning. Ja vi er engasjerte jenter som vet å få temperaturen opp, men sur - næææ :D
Gjest Glad-dame Skrevet 4. februar 2003 #5 Skrevet 4. februar 2003 Oi,der kom jeg på en person. :o Jeg mener at det er utrolig mange som spør om noe som de lurer på,og enkelte kan bare ikke la være å svare som noen tullinger. Jeg mister sånn respekten,og syns det er svakt. Det er ikke snakk om hete diskusjoner som i dagliglivet,Nei.For her inne kan man faktisk lese over ett par ganger hva man skriver.Det går ikke ann at ord kan "ploppe" ut av munnen her. Jeg mente med mitt spørsmål: Irriterer det dere? Synes dere at de burde skjerpe seg? Hvorfor tror dere at de holder på slik? Bitre og misunnelige?Kanskje?Veldig unge ?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #6 Skrevet 4. februar 2003 Du er bare en Gjest, hvordan vi diskuterer er vår sak- ikke din. Milla
Gjest Glad-dame Skrevet 4. februar 2003 #7 Skrevet 4. februar 2003 Ja,men milla....... Det var JEG som startet denne diskusjonen. Man MÅ jo ikke registrere seg heller da. :blunke:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #8 Skrevet 4. februar 2003 Man må ikke nei, men det er Gjester som står for mye av skittkastingen her inne så de har ett "frynsete rykte" på seg. Å ha bestemte meninger er derimot ikke noe minus. Milla
Gjest Glad.dame Skrevet 4. februar 2003 #9 Skrevet 4. februar 2003 Jeg har ikke skrevet noe meggete her inne.Jeg kjønner du er i forsvarsposisjon du. Jeg bare vil spørre deg:Hva mener du om de som slenger dritt til andre inne på graviditets forumene? Jeg synes det er svakt,men det har jeg allerede sagt.
chimp Skrevet 4. februar 2003 #10 Skrevet 4. februar 2003 .....mulig d er noe jeg ikke har fått m meg, men hvorfor i all verden ligger denne tråden under 'Graviditet'??? :o :o :o Bare lurer....
Gjest Glad-dame Skrevet 4. februar 2003 #11 Skrevet 4. februar 2003 ..... det er her jeg har sett "dem" (sure damer). Og det er her jeg har lest de uhøflige svarene de har gitt gravide jenter/damer som spør normale spørsmål. Ikke noe mer komplisert enn det
chimp Skrevet 4. februar 2003 #12 Skrevet 4. februar 2003 OK! Ser dem både her og der, jeg.....men lar meg ikke provosere!
fruenge Skrevet 4. februar 2003 #13 Skrevet 4. februar 2003 Akkurat som det er ute i den virkelige verden er det sure bitre megger her, ja enig med deg der. Men det er det nå overalt på forumet og ikke bare spesielt her. Men det lureste er jo å menge seg med dem man føler seg komfortabel med, og overse de andre. Du leker da med hvem du vil.
Gjest Glad-dame Skrevet 4. februar 2003 #14 Skrevet 4. februar 2003 Jeg blir litt sjokka og små-provosert pga. at det er mulig å svare folk med samme tone som spørsmålet blir stilt.De eier ikke sosial intelligens. Jeg synes synd på de som faktisk blir såret av det.De yngre kanskje som vil vite om de er gravide eller ikke.Selv om det kan være irriterende å se det samme spørsmålet 50 ganger i mnd.Men da mener jeg:IKKE SVAR! (Noen småbarn her inne har både usakelige alder-angrep og kriger som:Jeg har vært her lenger enn deg!!Du er 40,sååå gammel. Barnslig...Typisk barne-prat.Og da mener jeg uten at det har noe med saken å gjøre.)
Gjest sååå enig Skrevet 4. februar 2003 #15 Skrevet 4. februar 2003 Hei du glad dame... Vet du, ditt innlegg er det beste innlegget som faktisk er lagt ut her noen gang. Jeg er så enig med deg at jeg ikke klarer å beskrive det med egne ord engang. Det er noen som sitter her på forumet og tror at de vet alt, og at de tror de er legene her, kan alt og vet alt. De verste tror jeg ikke er gravid engang. Kan du fortelle meg du glade dame hvordan du klarer å skrive så flott?? Stå på og skriv mer........ f.eks se mer av innleggende til Milla Klem til deg og til de som er hyggelige her inne, de finnes det også mange av. Kan ikke dette være ett forum der alle kan komme med sine dumme spørsmål og tanker????
Gjest Glad-dame Skrevet 4. februar 2003 #16 Skrevet 4. februar 2003 Det svaret ditt,såå enig,tar jeg som et kjempekompliment.Takker, bukker og neier. Jeg visste selvfølgelig at dette innlegget kunne provosere enkelte personer.Men det får nå bare være. Det er så mange som har blitt hånet og "ledd" av her inne og ikke engang kommentert det. Greit nok at som oftest burde vi bare svelge dritten som kommer fra de disse personene/tullingene.Men jeg tenkte,med dette innlegget å spørre folk om de ærlig talt blir litt provosert av å se dritt-slenging og hån av andre personer.Jeg driter en lang dag om jeg får denne uintelligente usakelige dritt-slengingen rettet mot meg,men jeg blir :evil: når jeg ser de andre stakkars menneskene som er helt nye på sånne steder som dette og blir "mobbet" av de Super-erfarende og de ALT-vitende,som har tillbringet flere år her,virker det som i allefall. Takker for svar og må nå bare gjøre det klart at jeg GIDDER ikke å begynne en bortkastet alder/vekt krig mot folk her inne.Jeg har litt andre ting å tenke på enn å gjøre narr av noens alder,NÅR jeg ikke engang vet den
fruenge Skrevet 4. februar 2003 #17 Skrevet 4. februar 2003 Kan ikke dette være ett forum der alle kan komme med sine dumme spørsmål og tanker???? Jo, det bør det være, og skal det være. Men sorry, vi klarer ikke å forandre enkelte som har en slik personlighet. at de svarer på denne måten. Og jeg tenker ikke på de som svarer for å provoserer for å skape debatt og liv. Det er nå engang sånn da at enkelte mangler folkeskikk når de svarer og det gjenspeiler deres personlighet.
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2003 #18 Skrevet 4. februar 2003 Hvis du ikke liker folkene her så bytt da over til ett nytt forum.
Gjest Glad-dame Skrevet 4. februar 2003 #19 Skrevet 4. februar 2003 Jeg liker ikke de kommentarene til enkelte her inne,nei.Masse koselige og greie folk.De fleste faktisk. Du burde lese lese alle svarene jeg har skrevet her inne på om dette emnet,så kanskje du hadde kjønt hva jeg mente. :blunke:
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2003 #20 Skrevet 4. februar 2003 Jeg leste hele tråden men fatter ikke hvem vi ikke skulle nevne. Synes ikke d er mange sure megger her inne på graviditetsforumet. I allefall ikke flere enn hva man ordner til selv.... De fleste blir jo litt skrullete og litt sur når de går gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå