Gå til innhold

Noen som hadde juseksamen idag?:)

Gjest Gjest_Maria_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde jeg og! Men følte ikke at det gikk særlig bra, brukte altfor lang tid på første oppgaven og disponerte i det hele tatt tiden veldig dårlig, så den siste oppgaven som egentlig var den enkleste rakk jeg ikke å bli ferdig med en gang.. :( Bare jeg får en E skal jeg ikke klage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det eksamen i? Jeg går på årsstudium i juss jeg da, og året vårt er neesten helt likt som året i bergen hvertfall. Vi har hatt eksamen i arve- og familierett og nå har vi hjemmeeksamen i rettskildelære. Arve- og familierettseksamen gikk dårligere enn jeg trodde.. :( Jeg stod da, så det er jo greit, men likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i oslo..idag fikk vi kjøpsrett+ teorioppg. i arverett.

Er rimelig sikker på at det blir noe dritt på onsdag..HH oppg i fasteiend+erstatning..+kontrollspørsmåk i metode..HURRA! :legrine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det eksamen i? Jeg går på årsstudium i juss jeg da, og året vårt er neesten helt likt som året i bergen hvertfall. Vi har hatt eksamen i arve- og familierett og nå har vi hjemmeeksamen i rettskildelære. Arve- og familierettseksamen gikk dårligere enn jeg trodde.. :( Jeg stod da, så det er jo greit, men likevel..

dere er jo heldige som ikke får ALT på en gang som oss i OSLO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det virker så.. Eksamen i forvaltningsrett i slutten av januar.. Småkjipt å måtte lese i juleferien ogsånt, men jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...