Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Vel..noen som hadde det?:)gikk ganske bra med deg..1 avd..men så får vi sikkert det verste på onsdag:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Del Skrevet 20. november 2006 Det hadde jeg og! Men følte ikke at det gikk særlig bra, brukte altfor lang tid på første oppgaven og disponerte i det hele tatt tiden veldig dårlig, så den siste oppgaven som egentlig var den enkleste rakk jeg ikke å bli ferdig med en gang.. Bare jeg får en E skal jeg ikke klage.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 20. november 2006 #3 Del Skrevet 20. november 2006 Hva var det eksamen i? Jeg går på årsstudium i juss jeg da, og året vårt er neesten helt likt som året i bergen hvertfall. Vi har hatt eksamen i arve- og familierett og nå har vi hjemmeeksamen i rettskildelære. Arve- og familierettseksamen gikk dårligere enn jeg trodde.. Jeg stod da, så det er jo greit, men likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg går i oslo..idag fikk vi kjøpsrett+ teorioppg. i arverett. Er rimelig sikker på at det blir noe dritt på onsdag..HH oppg i fasteiend+erstatning..+kontrollspørsmåk i metode..HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Del Skrevet 20. november 2006 ALLE JEg har snakket med hadde forøvrig forskjellige svar på alle oppg.noen gav marte erstatning..andre ikke..uff..blabla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Del Skrevet 20. november 2006 Hva var det eksamen i? Jeg går på årsstudium i juss jeg da, og året vårt er neesten helt likt som året i bergen hvertfall. Vi har hatt eksamen i arve- og familierett og nå har vi hjemmeeksamen i rettskildelære. Arve- og familierettseksamen gikk dårligere enn jeg trodde.. Jeg stod da, så det er jo greit, men likevel.. ← dere er jo heldige som ikke får ALT på en gang som oss i OSLO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 20. november 2006 #7 Del Skrevet 20. november 2006 Ja det virker så.. Eksamen i forvaltningsrett i slutten av januar.. Småkjipt å måtte lese i juleferien ogsånt, men jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #8 Del Skrevet 20. november 2006 synes teorien var verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå