Kristian (71) Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 denne karen ble i hvertfall lettere forvirret: En nordnorsk fisker kom inn på puben, og etter noen drinker går han bort til en dame som sitter alene. For å få i gang en samtale sier han: - Ka du driv på med??? Dama, som ikke er interessert i noen koseprat, svarer: - Jeg er lesbisk. Fiskeren: - Ka faen e det? For å få slutt på praten, forklarer dama : - Jeg liker best å ha sex med jenter og drikke øl. Etter denne oppklaringen blir fiskeren litt stille, og sitter og funderer litt for seg selv. Dama synes litt synd på havets sønn, og spør: - Hva driver du med, da? - Æ trudde æ va feskar, men nu lure æ no faen på om æ også e lesbisk!
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 5. februar 2003 #6 Skrevet 5. februar 2003 Det minner meg om den eneste gode replikken i den "nye" fleksnesepisoden (som forresten var pinlig dårlig!) Modern: "Er du lesbisk? Da snakker du jammen bra norsk" *lurer på om dette betyr at bønder er traktorlesber...*
hundjevelen Skrevet 7. februar 2003 #7 Skrevet 7. februar 2003 Å hå hå hå hold på meg.......... den va bra !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå