Gjest Borghild Skrevet 22. november 2006 #21 Skrevet 22. november 2006 Jeg digger Roxette, Backstreet Boys, Guns`n Roses og dance musikk fra 90-tallet som 2 unlimited og sånn. Det er litt flaut...
Meaty Skrevet 22. november 2006 #22 Skrevet 22. november 2006 Jeg venter på noen som tør å si at de liker Rune Rudberg...da snakker man virkelig om MOT
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #24 Skrevet 22. november 2006 Jeg kan både le av og kose meg med noen av sangene til Tønes og ikke minst Åsmund Åmli band (påskerally på riksveg nummer nei), men det er ikke de platene jeg setter lettest synlig i cd-hyllene. Dessuten synes jeg Kristian Valen var tidvis urmorsom da han i gamle dager var Sibbe fra Sannes.
bulla Skrevet 22. november 2006 #25 Skrevet 22. november 2006 Jeg spiller "Diggi Loo Diggi Ley" når jeg alene hjemme.....
Morea Skrevet 22. november 2006 #26 Skrevet 22. november 2006 Jeg digger blant annet "Fyra Bugg och en Coca Cola" fra Grand Prix. hvorfor vil jeg ikke finne ut av. Blir glad av den ganske enkelt.
MellonCollie Skrevet 22. november 2006 #27 Skrevet 22. november 2006 Jeg spiller "Diggi Loo Diggi Ley" når jeg alene hjemme..... ← Hahaha, mye morsomt i tråden, og mye jeg må si meg enig i... Synes også en del av Britney-sangene er ålreit... og HVER gang jeg er på vors med ei barndomsvenninne kommer diggelo diggeley på!! Handler vel ofte mye om at man har bra minner til sangene da, derfor blir man i godt humør av de? Annen sang som ikke er nevnt som jeg blir glad av - My Heart Goes Boom som vant norske Grand Prix for endel er siden Flaut, ja. Men kan ikke noe for det
Gjest Catwoman Skrevet 22. november 2006 #28 Skrevet 22. november 2006 Skjønner at jeg nok burde være flau over endel sanger jeg liker - men jeg er det egentlig ikke. Eller når jeg tenker meg om hadde jeg nok kanskje ikke kjørt med vinduene åpne og spilt "dragostea din tei" på full styrke nå. Selv om jeg fortsatt synes den sangen er fengende.
Gjest Gerd Skrevet 22. november 2006 #29 Skrevet 22. november 2006 Jeg liker mange ABBA sanger jeg ← Jeg også..
Mischa Skrevet 22. november 2006 #30 Skrevet 22. november 2006 Jeg har en hel cd-samling jeg ikke roper så høyt om.. det inkluderer selvsagt alle utgivelsene til Britney, en cd av S Club 8 (!), og A*Teens.
Gjest Chrizzy Skrevet 22. november 2006 #31 Skrevet 22. november 2006 Optimist av Jan Teigen. Den er bare søt.
Gjest Kaya83 Skrevet 23. november 2006 #32 Skrevet 23. november 2006 Herregud, er det noe å være flau over da? Viser jo ca bare at man ikke har ryggrad til å stå for det man mener..
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #33 Skrevet 23. november 2006 Jeg venter på noen som tør å si at de liker Rune Rudberg...da snakker man virkelig om MOT ← En kompis og jeg liker godt Ut Mot Havet, han kan den utenat og jeg er med på refrenget...
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2006 #34 Skrevet 23. november 2006 Jeg er ikke flau for noe av musikken jeg liker jeg Jeg er bare glad for at det finnes så mye fin musikk jeg kan høre på Og best av alt er naturligvis Werners musikk
Jens Skrevet 23. november 2006 #35 Skrevet 23. november 2006 Duett av Jan Werner og Bettan Where the lost ones go av Sissel og Espen Lind Nesten alle ballader av Jahn Teigen What`s left of me av Nick Lachey +++++++++
Elbereth Skrevet 23. november 2006 #36 Skrevet 23. november 2006 Jeg liker mange ABBA sanger jeg ← Det er da ingen ting å være flau over. ABBA er topp!!! Hører på masse musikk, men liker ikke vikingarna og sånt noe. Likevel synes jeg "Jag trodde änglarna fanna bara i himmelen" er fin, og det er jeg falu over
Elbereth Skrevet 23. november 2006 #37 Skrevet 23. november 2006 Så mye feil jeg skrev da... Viser bare at å snakke i telefonen samtidig som man skriver på KG er en dårligkombinasjon Det skulle selvsagt være "Jag trodde änglarna fanns bara i himmelen". Og det er jeg selvsagt flau over, ikke falu
Gabriella Skrevet 23. november 2006 #38 Skrevet 23. november 2006 (endret) slettet Endret 19. november 2007 av Gabriella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå