Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er flere år siden jeg har vært på julebord.

Skal en pynte seg veldig??

:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på julebord i helga og det var utrolig varierende hva folk hadde på seg :forvirret: -Alt fra prinsesseballkjoler, "den lille sorte", pen bukse og topp, skjørt og topp osv.osv. Selv hadde jeg en ganske enkel rød kjole.

Det kommer vel litt an på hvor du skal på julebord, men personlig synes jeg at fotsid bløtkake kjole kan bli litt voldsomt :ler: - Hør litt rundt med andre som skal på dette julebordet hva de skal ha på seg. Men jeg synes man skal være mer pyntet enn en vanlig kveld på byen når man skal på julebord.

Skrevet

Jeg skal på julebord om noen uker, og skal ha på meg en svart kjole, og friske opp med litt farger på smykke og armbånd. men som sagt over her så varierer det veldig hva folk kler seg opp i. lykke til :)

Skrevet
Jeg skal på julebord om noen uker, og skal ha på meg en svart kjole, og friske opp med litt farger på smykke og armbånd. men som sagt over her så varierer det veldig hva folk kler seg opp i. lykke til :)

Det var meg ;)

Skrevet

Lang kjole, litt stæsj og oppsatt hår om du har langt nok

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Bare ta på en enkel kjole så holder det.

Skrevet

hvis du har tenkt å bli søpledrita så ser ballkjole eller prinsessekjole litt teit ut :) Ellers virker det vanlig å bruke litt mørke farger på julebord - sort, rødt, brunt o.l?

Skrevet

Jeg var på enkelt julebord sist helg og hadde sort høyhalset glittergenser og sort miniskjørt i silke, høyhælte støvletter og masse kule armebånd i sort og gull. Skal på julebord til helgen også, og da er det litt mer stil over det hele, da skal jeg sort-og gullfarget kjole i knelengde, sorte støvletter, gullveske, gullkjeder og oppsatt hår. :)

Skrevet

det kommer HELT an på hva dere skal!

vi skal på tusenfryd på julebord og fått beskjed om røft pyntet, noen kommer til å komme i pen olabukse, noen i skjørt, noen i pen bukse etc etc, ingen kommer til å komme i det som er nevnt over, rett og slett fordi det ikke passer.

vanligvis ville jeg tenkt normalt pent pyntet.

Skrevet

Synes det kommer an på hvor man skal og hvem man skal dit sammen med. I år skal vi ut på en ganske pen restaurant, så da tar jeg noe som passer til det stedet. Skulle jeg dratt til Tusenfryd, slik Aline skal, hadde jeg vel gått for noe som er passelig pent, men mest litt praktisk og varmt.

Sjekk med de du skal på julebord sammen med, hvilket nivå de legger seg på. Hvis du går for en enkel kjole, så kan du safe med tilbehør. Hvis du er mye mer pyntet enn alle andre, plukker du av noe av tilbehøret. :) Ellers lar du det være på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...