Gjest Fruktfat Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 ...i oslo. hva heter det spisestedet? mener det står gjestgiveri eller noe på det? de skal visst ha bra lutefisk der, noen som har vært der?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 :klø: Er jeg helt på viddene som kobler "det gule huset" med klamydia? Men hvor har jeg det fra? :klø:
Ciara Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 :klø: Er jeg helt på viddene som kobler "det gule huset" med klamydia? Men hvor har jeg det fra? :klø: ← Kanskje du fikk det der? Nei, seriøst, jeg vet ikke hvorfor du har en sånn assosiasjon, det har ingenting med kjønnssykdommer såvidt jeg vet
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Har heldigvis aldri hatt noe slikt, har vel ikke vært i Oslo engang i voksen alder. Synes bare jeg har hørt “du får gå på det gule huset og teste deg” i 100 og ørten tråder. Har jeg drømt? :klø:
Ciara Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Godt du ikke tok spøken min ille opp, Gjest Men det kan hende du har helt rett. Jeg ser at Olafia-klinikken har en adresse som kan stemme med Stortorgets Gjestgiveri, så kanskje de holder til på andre siden av huset eller noe? Sorry avsporingen, Fruktfat
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Fra hjemmesiden til Olafiaklinikken: "Når du først står ved Stortorget og ser en gul gammel bygning på hjørnet ovenfor Glasmagasinet, skal du passere denne og gå til neste kvartal. Der ligger nemlig vi." Dere var ikke helt på vidda! Jeg var på julebord på Stortorvets Gjæstgiveri i fjor. Selv spiste jeg vegansk, men resten av selskapet virket storfornøyd med de forskjellige julerettene som ble servert.
Lizzie123 Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 :klø: Er jeg helt på viddene som kobler "det gule huset" med klamydia? Men hvor har jeg det fra? :klø: ← Det stemmer det du sier. "Det gule huset" er klinikk for seksuell opplysning, og lå tidligere i et gult hus på carl berner.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Det var godt å få bekreftet at jeg ikke hadde drømt Takk for oppklaringen, og så tror jeg at tråden som i utgangspunktet startet med lutefisk ikke skal gå over til (enda) mer uappetittlige ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå