Annikken Skrevet 23. november 2006 #21 Skrevet 23. november 2006 Jeg er egoist i så måte at jeg liker at han spruter utenfor, for da kan jeg se det med egne øyne, og ikke bare høre at han kommer Og liker det jeg, synes det er opphissende! Kanskje ikke så greit å få det i øynene og nesa, men ellers er alt greit. Får man det i håret er det jo bare å vaske det av i dusjen. Og blir det liggende en rar plass bare ler vi av det. Men jeg kan forstå at noen ikke liker det. Jeg har aldri vært noen fan før, men denne fyren forguder jeg over alt på jord, og jeg vil se og oppleve alt av han... høres kanskje sært ut, men men
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2006 #22 Skrevet 24. november 2006 Hehe, morsom tråd. Min kjære digger å komme på meg. I ansiktet mitt helst, men der er ikke jeg så stor fan. Men jeg lar han gjøre det en gang i blant, og sier det gjerne på forhånd. Sånn "i kveld kan dusprute meg i ansiktet". Da har jeg ham i min hule hånd!! Ellers så synes jeg det er best når han kommer inni meg. Det er bare superdigg, de siste dype støtene rett før og mens han kommer. Men synes det er digg når han spruter på brystet/magen min og. Ikke på rumpa da, for da får jeg jo ikke ta del i det i det hele tatt. Det er jo litt av poenget, sant - å få ta del i orgasmen hans er jo superdupert!! Men hvis du ikke liker det, så må du jo ikke la deg bli presset til det... Og angående analsex, så har jeg aldri tent på tanken på å ha en pikk opp i rumpa. Men jeg stikker ofte en finger oppi HANS rumpe, og da kommer han dobbelt så fort og har bedre orgasme. Så det!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2006 #23 Skrevet 24. november 2006 Jeg vil påstå: at selv om en ikke tenner på noe 100 % selv, så tenner mange (jenter og gutter) på at ens partner tenner på det man gjør sammen. Om det så skulle være å sprute i ansiktet på jenta. Men med dette må en snakke sammen med sin kjære for å få avklart sine grenser - på forhånd. (Tenker her på forhold).
~Belle~ Skrevet 24. november 2006 #24 Skrevet 24. november 2006 Fikk det i håret en gang, og fytti for noe kliss. ← Fikk et lite bilde i hodet fra filmen "alle elsker Mary" nå
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #25 Skrevet 26. november 2006 Beklager, jenter. Dere har ingen unnskyldning lenger: Sperm gjør deg rynkefri...
genacvale Skrevet 26. november 2006 #26 Skrevet 26. november 2006 Øhm... Jeg må ærlig innrømme at jeg alltid blir overrasket over innlegg som ditt. Selv elsker jeg å bli sprutet på. Det er ikke ekkelt en plass. Jeg syns det er et tegn på at mannen tenner på meg, og jeg syns det er opphissende å få det i/på ansikt, munn, bryst og mage... (I øynene kan jeg spare meg for.) Analsex og rompelek? Man kan jo ikke skrive et ord om dette her inne uten å få en hale med innlegg med spysmileys. Rompa er en erogen sone. Sånn er det. Rompa mi setter pris på oppmerksomhet. MEN, to ting. Du må snakke med kjæresten din om det du liker og ikke liker. Jeg ville nok fraråde deg på det sterkeste å si fra om ting du ikke liker slik som du har gjort over her. Ekkelt, ingen liker osv. Du skal ikke gjøre noe du ikke liker. ← Det er forståelig at rumpa er en erogen sone, men man trenger da ikke stappe den INN der? Kan jo gjøre noe annet istede har aldri prøvd analsex men vil det ikke heller... Venninna mi sa det er vondt og føles som om man må... ehm.... drite.... ikke no gøy! Og spruting andre steder enn inni er ekkelt syns jeg. Aldri likt det.
vodja Skrevet 26. november 2006 #27 Skrevet 26. november 2006 Enig med flere hær at du som laget innlegget ikke kan dra alle over en kam selv synes jeg det er helt ok å bli sprutet på ..helst ikke i øye ansiktet er ikke en favoritt da men helt ok innimellom (lukker bare øya så jeg ikke får det dær ) Hva analsex angår så er det oxo ok innimellom men man må nok bruke lang tid på det.. Vil nok tro at du som startet tråden kansje er litt usikker på deg selv. Mye har med hvor mye du stoler på partneren din og deg selv. Man skal ikke gjøre noe man ikke vil, men av og til om man er i ett forhold kan man jo tørre å prøve liker man det ikke så har man jo iallefall prøvd Kansje du får deg en positiv overaskelse
Gjest Tigerjente Skrevet 27. november 2006 #28 Skrevet 27. november 2006 Beklager, jenter. Dere har ingen unnskyldning lenger: Sperm gjør deg rynkefri... ← jeg har prøvd de, men hadde egentlig ikke sånn veldig stor tro på det Ang. å bli sprutet i øyet. Dere som sier dere lukker igjen øynene når det kommer. Kommer det ikke inni selv om? Det gjør det med meg.
Gjest Masculine Skrevet 27. november 2006 #29 Skrevet 27. november 2006 Variasjon er tingen, her er mine 4 favoritter, i tilfeldig rekkefølge: 1. Inni henne, i det jeg er i ferd med å komme presser hun rumpa mi mot seg... 2. Når hun står foran meg på alle fire, rekker tunga ut så langt hun bare kan, knar ballene mine med en hånd mens jeg runker pålen og legger "hodet" oppå tungespissen hennes og spruter ivei, i munnen selvsagt 3. Hun sitter på kne, griper rundt puppene sine og byr dem fram mens jeg runker og skyter avgårde vekselvis på høyre og venstre pupp..... 4. Hopper av i misjonæren og hun bruker de yndige små føttene sine til å runke meg og jeg spruter ukontrollert på lår, legger, laken, fi**a og tær...... Yum-yum
vodja Skrevet 27. november 2006 #30 Skrevet 27. november 2006 jeg har prøvd de, men hadde egentlig ikke sånn veldig stor tro på det Ang. å bli sprutet i øyet. Dere som sier dere lukker igjen øynene når det kommer. Kommer det ikke inni selv om? Det gjør det med meg. ← kansje man bør bruke svømmebriller
genacvale Skrevet 3. desember 2006 #31 Skrevet 3. desember 2006 Variasjon er tingen, her er mine 4 favoritter, i tilfeldig rekkefølge: 1. Inni henne, i det jeg er i ferd med å komme presser hun rumpa mi mot seg... 2. Når hun står foran meg på alle fire, rekker tunga ut så langt hun bare kan, knar ballene mine med en hånd mens jeg runker pålen og legger "hodet" oppå tungespissen hennes og spruter ivei, i munnen selvsagt 3. Hun sitter på kne, griper rundt puppene sine og byr dem fram mens jeg runker og skyter avgårde vekselvis på høyre og venstre pupp..... 4. Hopper av i misjonæren og hun bruker de yndige små føttene sine til å runke meg og jeg spruter ukontrollert på lår, legger, laken, fi**a og tær...... Yum-yum ← Fikk bilder oppi hodet og nr. 2 så innmari ekkelt ut
Gjest Jon Are Skrevet 4. desember 2006 #32 Skrevet 4. desember 2006 Jeg liker ikke å sprute på noen.Alle jenter fortjener bedre enn det! Det er turnoff for meg! Med hilsen fra Jon Are
Gjest Masculine Skrevet 4. desember 2006 #33 Skrevet 4. desember 2006 Det er forståelig at rumpa er en erogen sone, men man trenger da ikke stappe den INN der? Kan jo gjøre noe annet istede har aldri prøvd analsex men vil det ikke heller... Venninna mi sa det er vondt og føles som om man må... ehm.... drite.... ikke no gøy! Og spruting andre steder enn inni er ekkelt syns jeg. Aldri likt det. ← Fikk bilder oppi hodet og nr. 2 så innmari ekkelt ut ← .................klassiske "KG-svar" det her, hvorfor svarer du egentlig når budskapet ditt ikke er annet enn "ekkelt ", det lurer jeg litt på.............
FantasDick Skrevet 4. desember 2006 #34 Skrevet 4. desember 2006 .................klassiske "KG-svar" det her, hvorfor svarer du egentlig når budskapet ditt ikke er annet enn "ekkelt ", det lurer jeg litt på............. ← Har man bare lov å kommentere hvis man er hjertens enig med alle her inne nå, da?!
genacvale Skrevet 7. desember 2006 #36 Skrevet 7. desember 2006 Jeg liker ikke å sprute på noen.Alle jenter fortjener bedre enn det! Det er turnoff for meg! Med hilsen fra Jon Are ← Du har min respekt
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #37 Skrevet 7. desember 2006 Har man bare lov å kommentere hvis man er hjertens enig med alle her inne nå, da?! ← Nei, men å dra frem spysmiley er unødvendig.
genacvale Skrevet 7. desember 2006 #38 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hehe, i så fall hvorfor er den smiley-en i det hele tatt tilgjengelig? Bytheway, diskusjonen har sporet av... Endret 7. desember 2006 av genacvale
Bigitte Skrevet 9. desember 2006 #39 Skrevet 9. desember 2006 Det meste ser ut til å være sagt tidligere, men jeg må si meg hjertens enig i de som synes det er deilig å bli sprutet på. Jeg er glad i variasjon, og noen ganger er det absolutt best når han kommer i meg. Men at han spruter meg på brystene og i ansiktet gir et lite kick i seg selv. Det aller beste med å bli sprutet i ansiktet er å se hvordan det virkelig tenner ham, og når jeg i tillegg slikker meg om munnen og suger ham ren, så blir han som en pusekatt resten av uken. :D Analsex er det litt opp og ned med, men det er av og til kjempedeilig der og da - spesielt når jeg har blitt kåtet ekstra opp på forhånd. Men det er også slik at jeg ikke har lyst i det hele tatt, og noen ganger er det bare vondt. Da blir det som oftest ganske lenge til neste gang...
Uncharmed Skrevet 9. desember 2006 #40 Skrevet 9. desember 2006 Det er VELDIG feil at alle jenter avskyr det!! Jeg elsker det, og blir dobbelt så tent av tanken på at snart kommer spruten hans... Og uansett hvor han kommer, så liker jeg det. Ang. Analsex så er det som alle andre ting i verden, noen som absolutt ikke liker det, og noen som digger det... Og det gjelder både gutter og jenter. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå