Gå til innhold

Vanilje-cola


Livets datter

Liker du den nye vanilje-colaen?  

  1. 1. Liker du den nye vanilje-colaen?

    • Nei, æsj!!!
      12
    • Har ikke smakt enda
      5
    • Den er helt grei
      1
    • Ja, den er god!
      9


Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er den nye vanilje-colaen noe av det ekleste som noensinne er produsert?

:x :( :x :( :x :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pulverheksa

Nå er jeg i utgangspunktet ikke noe glad i brus, men vanilje-cola var ekkelt. :-? Har for å si det slik, ikke anbefalt den til noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Jeg har ikke smakt den enda! Vi kjøpte ett som vi skulle prøve, mannen tok en slurk og fikk brekninger og jeg våget ikke å smake etter han som ikke er kresen på noe som helst fikk brekninger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

For at vanilje-colaen skal smake godt må den være skikkelig kald, det holder ikke med kjøleskaps-kald, legg den i fryseren i ett par timer så skal jeg love dere at dere får en aha-opplevelse.

Vanilje-colaen minner meg om barndommen min i Chicago.... jeg fikk vanilje-cola hver lørdag :D

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje-colaen minner meg om barndommen min i Chicago.... jeg fikk vanilje-cola hver lørdag :D

Milla

Hadde dere essens som dere blandet i selv da, eller kjøpte dere ute på cafe/restaurant? Det er vel først nylig Coca Cola har begynnt å selge ferdig blandet vaniljecola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste a-ha-opplevelsen jeg ville ha fått etter at vaniljecolaen hadde ligget et par timer i fryseren min er at den ville ha vært bunnfrossen og umulig å drikke...

Iskald eller ikke; Jeg liker for så vidt smaken, men synes den er alt for søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild

I USA har cola med div. smaker vært vanlig i mange år.

Du kan og kjøpe "drink", som er cola med en eller annen form for iskrem.

HAr prøv den med andre brus enn cola og det er veldig godt, husker i farten ikke hva det heter, men det er veldig vanlig enkelte steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild

I USA har cola med div. smaker vært vanlig i mange år.

Du kan og  kjøpe "drink", som er cola med en eller annen form for iskrem.  

HAr prøv den med andre brus enn cola og det er veldig godt, husker i farten ikke hva det heter, men det er veldig vanlig enkelte steder.

Joda, det har vært vanlig med både sjokolade, kirsebær og vaniljeessens i cola, i mange år, men dette har ikke vært levert som et ferdig produkt fra coca cola. Man har altså ikke fått kjøpt vaniljecola på flaske. De variantene som har vært solgt har enten vært andre merker enn coca cola (f.eks dr.pepper, som vel er en variant av cherry coke? har ikke smakt den..), eller cola har blitt blandet ut med smaksessens i en brusdispenser. Dermed har man ikke kunnet kjøpe vanilje/kirsebærcola i butikken, men bare på kafeer, restauranter og liknende. Vanligvis får jo unger en flaske brus til barnetv på lørdagen eller liknende, derfor jeg stussa litt på det Milla skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Vanligvis får jo unger en flaske brus til barnetv på lørdagen eller liknende, derfor jeg stussa litt på det Milla skrev.

Er vi nødt til å så tvil som selv den minste ting jeg skriver- dette begynner å bli slitsomt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi nødt til å så tvil som selv den minste ting jeg skriver- dette begynner å bli slitsomt.

Milla

Kjære, søte paranoide deg! Prøvde da på ingen måte å så tvil om det du skrev. Jeg bare lurte.....rett og slett! Liker å vite hvordan ting henger sammen. Tenkte kanskje andre produsenter enn Coca Cola hadde laget en vanilje "cola", eller at det norske aviser skrev om at vaniljecola på flaske var en ny ting ikke stemte likevel. Kanskje hadde den vært borte en periode, for så å komme tilbake... Selv om Milla tror at alle er ute etter å "ta" henne er det altså vaniljecola'n jeg i ute etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Det er slike små stikk hele tiden Ragnhild, dette handler ikke om å være paraniod- men det er ekstremt slitsomt å hele tiden måtte forklare og gjenta seg selv på slike småting som hvor jeg drakk vaniljecola etc.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Milla. Når du forteller om slike ting, må du da regne med å få spørsmål ? Jeg vil absolutt si at det ser ut som om du tror alle er ute etter deg. Slapp av litt!

Og disse små stikkene du kommer med selv, er ikke så hyggelige de heller.

Men til saken :

Vanillacoke er det værste oppgulpet jeg har smakt. Og min kjære samboer, Cola-manen selv, var enig med meg.

Diva :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...