Gjest Yzma Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Vet at det er gamelt, men finnes det bare til nintendo? Har playstation, men syns super mario er så gøy:P hehe... Om ikke..finnes det et spill som ligner og som går til playstation 2? :-)
Gjest d'Arc i.i. Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Super Mario 64 da? Jeg vet ikke om det går til play station 2 da, men det er ikke nintendo hvertfall. Nå er det jo "gamle supermario" som er gøy da :-D
Yme Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Super Mario 64 er til nintendo 64. Du fåkke no supermario til playstation, fordi han er maskotten til nintendo. Du kan laste ned nintendo emulator, så kan du få alle spillene gratis.
Gjest Yzma Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Er ikke så god på data, at jeg klarer å laste ned noe... Da får jeg lete etter noe billig på finn.no da:p
Nemesis Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Åå! jeg har også veldig lyst på nintendo64! Super Mario er jo bare så gøy!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Å, Super Mario er så gøy! Skal spille det på den gamle Nintendoen når jeg skal hjem i jula. Hørte at det selges en ny spillemaskin nå hvor man kan bruke nedlastede versjoner av de gamle spillene. Kommer ikke til å kjøpe den da. Men vurderer å prøve å få kjøpt noen av de gamle spillene brukt. Super Mario 3 var jo det aller morsomste, men har det dessverre ikke selv.
Supraspinatus Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 jeg driver og prøver å få kjøpt noe sånt her jeg bor.. kjedelig å bare sitte her av og til. Super mario cart til n64 er gøy. Men generelt er vel alt egentlig ganske gøy av mario spill.. hehe
Drua Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Super Mario 3, til den gamle Nintendoen (NES) er det desidert morsomste, og jeg har fått lastet det ned på pc'n :-D
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Super Mario 3, til den gamle Nintendoen (NES) er det desidert morsomste, og jeg har fått lastet det ned på pc'n :-D ← Jasså? Det har jeg ikke tenkt på. Det skal jeg sjekke ut
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Vi har 3 nes maskiner med supermario spill til
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Jeg spilte super mario for litt siden :D Vi har x-box men sambo har gjort et eller annet så vi har alle spillene fra ninteno, nintendo 64, super nintendo, gameboy og x-box. Og der har vi masse forkjellig super mario men bare det standar er gøy ÅÅ, jeg fikk lyst til å spille nå :D
Gjest Emera Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Jeg har også Super Mario på PC-en. Kjempegøy! Har Sonic (Sega) også. Og så har jeg et snedig spill der Sonic spiller rollen som Mario i det første Super Mario-spillet. Litt sånn merkelig, men artig.
Gjest Catwoman Skrevet 22. november 2006 #14 Skrevet 22. november 2006 Jeg har en gammel super-nintendomaskin som ikke virker... jeg har prøvd å plugge den til mange forskjellige tv'er men det går ikke...og jeg skjønner ikke hvorfor Hadde vært moro å spille Super Mario World igjen.
Gjest Tweek Skrevet 22. november 2006 #15 Skrevet 22. november 2006 Jeg har en gammel super-nintendomaskin som ikke virker... jeg har prøvd å plugge den til mange forskjellige tv'er men det går ikke...og jeg skjønner ikke hvorfor Hadde vært moro å spille Super Mario World igjen. ← Mange som har prøvd å få liv i sin gamle, men ingen får det til så vidt jeg vet. Kanksje det bare har sluttet å funke o.l
Gjest Catwoman Skrevet 23. november 2006 #17 Skrevet 23. november 2006 Mange som har prøvd å få liv i sin gamle, men ingen får det til så vidt jeg vet. Kanksje det bare har sluttet å funke o.l ← Var en som sa til meg at den ikke funker på nyere tv'er - kanskje det er noe i det da.
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. november 2006 #18 Skrevet 23. november 2006 Prøvde vår gamle for et par år siden, og da funket den fint. Skal snart teste den igjen.
Yme Skrevet 24. november 2006 #19 Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg har en fin julegave til dere http://www.virtualnes.com/ styr med piltastene, ctrl = select enter = start B og A = Z og X Endret 24. november 2006 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå