kamela Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ønsker meg et julete sengetøysett som ikke er av flanell. må ha 2,20 lengde. Noen som vet hvor de har det til nogenlunde rimelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Del Skrevet 20. november 2006 Tror de har fått noen på princess nå visst jeg ikke så helt feil. Tror de kosta rundt 200 pr sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. november 2006 #3 Del Skrevet 20. november 2006 Kid har noen fine, ikke akkurat julemotiv, men... Er i rødt og hvit, skal finne link, men nettsiden er nede akkurat nå... Ja, også er det tilbud hos Kid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. november 2006 Da stikker jeg på Kid en tur! Princess har mange fine men etter hva jeg vet er det flanell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 23. november 2006 Kjøpte med 40 % avslag på Kid i går, røde og hvite, storrutet mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. november 2006 #6 Del Skrevet 23. november 2006 Ble det dette? Var iallefall det jeg tenkte på, og har lyst på det selv. Har samme i beige/hvit, og det er superflott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 23. november 2006 Det ble det Bare å kaste seg rundt mens det enda er tilbud (ut uka). Så flink du har vært, jeg har ikke klart å finne Kid på nett Kjennes veldig godt og mykt ut, hang det opp til tørk på morgenen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. november 2006 #8 Del Skrevet 23. november 2006 Var ganske billig på Kid på nett (80 kr. for 220), men jeg må ha et i 220 til sambo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå