Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer seg advent, og jeg trenger lilla lys til adventstaken. Helst litt lange lys. Er det noen som vet hvor i Oslo sentrum jeg kan få tak i det? Av en eller annen grunn ser det ut til at de fleste steder har røde lys, men sjelden lilla..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt ganske fine lilla lys på Europris, med gullglitter på.

Gjest bamsemums
Skrevet (endret)

Glassmagasinet har mye fine lilla lys.

Endret av bamsemums
Skrevet

Nille ved Eldorado kino hadde lilla lys i alle fasonger for to uker siden..

Skrevet

LIVING annonserte noen med gullornamenter på i går. Så fine ut.

Skrevet

Jeg kjøper helt vanlige lilla lys som jeg dekorerer selv jeg......

med voksstrimler og glitter... blir veldig bra :)

Skrevet (endret)

I tillegg til at det snart er advent, så er lilla på vei inn som en "hot" innredningsfarge, så jeg synes jeg ser flotte lilla lys "overalt". Så bl.a. at de hadde mye lekkert på Steen & Strøm i forrige uke og utvalget er sikkert enda bedre nå.

Endret av Leo
Skrevet

...og sånn siden du alt har fått en drøss med tips, slenger jeg på et til - var akkurat på Byporten, og Kremmerhuset hadde lilla, ganske lange lys til 6 kr stykket. :)

Skrevet

Takk :)

Da kanskje jeg finner noen i år. I fjor fant jeg ingen før langt ut i desember, tror jeg må ha vært veldig uheldig at det var så utplukket..

Skrevet

Black design har adventspynt. Det eneste stedet jeg har funnet lilla duker og lys. Flere ulike nyanser.

Skrevet

Jeg kjøpte en rull med 10 lilla lys på Black Design nå i helga, men det var i Lørenskog. Ikke helt sikker på om det finnes Black Design-butikk i Oslo?

Skrevet

Black Design finnes sikkert et sted i Oslo, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...