Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan noen si til deg eller gjøre for deg for at du skal føle deg elsket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi meg mye kos, når jeg trenger det. Den som elsker meg kan nemlig se det , når jeg trenger det!

Skrevet
Gi meg mye kos, når jeg trenger det.

:Nikke:

Eller bare så enkelt å si det.

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

Jeg foler meg elsket naar han virkelig "ser" meg. Naar jeg foler at han forstaar meg bedre enn meg selv. Naar han ser paa meg med verdens fineste blikk. Naar han tar paa meg akkurat saann jeg liker det best, og sier fine ting til meg.

Blant annet. :):hjerte:

Endret av LilSweetie
Skrevet
Jeg foler meg elsket naar han virkelig "ser" meg. Naar jeg foler at han forstaar meg bedre enn meg selv. Naar han ser paa meg med verdens fineste blikk. Naar han tar paa meg akkurat saann jeg liker det best, og sier fine ting til meg.

Blant annet. :)  :hjerte:

Å så fint! Med andre ord så har han bedre syn, hørsel og følelse i fingertuppene enn deg!

For en game,set og match! :ironi:

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)
Å så fint! Med andre ord så har han bedre syn, hørsel og følelse i fingertuppene enn deg!

For en game,set og match! :ironi:

Jeg blir alltid skuffet naar noen prover aa vaere frekke, og er saa daarlige til det. Kan ikke noen smartere mennesker komme aa vaere det?

Endret av LilSweetie
Skrevet

At samboer sier det og viser det med handling - og jeg med ham.

At vi er gode med hverandre. Ikke bare sexen, men kosen.

Gjensidig respekt og god kommunikasjon.

Jeg har lært meg å fortelle hva jeg liker/ikke liker, hva jeg ønsker, hvor jeg vil bli massert, hva jeg trenger hjelp til osv. Erfaringen min er at min samboer ikke er tankeleser... ;)

Skrevet

Frekk? Nei jeg ble bare så skuffet over at andre var enda mer lettlurt, lett.... enn meg! :ironi:

Skrevet

Forøvrig er det ikke anbefalt å innlede et forhold med sin personlige psykiater/psykolog!

(ref:"Naar jeg foler at han forstaar meg bedre enn meg selv")

Skrevet

Gud...Kan du la ditt dårlige humør gå utover deg selv, ikke andre??

Skrevet

Når jeg vet han har tatt seg tid i sin travle hverdag til å gjøre noe for å glede meg, da føler jeg meg elsket!

Skrevet

v

Gud...Kan du la ditt dårlige humør gå utover deg selv, ikke andre??

Når folk velger å tenke gjennom sine svar uten hensyn til å skore øverst på floskel-skalaen har de fortjent min respekt!

Å stille idiotiske spørsmål iført rosa, jeg er så forelsket(les sinnsyk) briller fordrer at dere SKAL akseptere like teite (med motsatt fortegn) svar! Våkn opp og lukt kaffen som de sier på Hedmarken! Min oppgave er å å vekke deg! Hvilken pille valgte du? Den blå eller den røde, eller den som så ut som rosa ellefanter?

jeg vet at han elsker meg! Jeg bare vet det!!!!

6 måneder senere så er du her like herlig med like mange floskler!

Jeg vet at det var en grunn til at det ble slutt, men tror du at han vil ha meg tilbake dersom jeg forandrer allt bortsett fra navnet mitt? :ironi:

Gjest bondeanger
Skrevet

Når han sier han vil ha barn med meg, det vil jeg , men det vil ikke han ennå. :sur:

Skrevet

Når han omfavner, gir klemmer og vil holde rundt. Når han er fysisk og omtenksom. Når han forblir rolig og balansert selv om jeg ikke er det, og godtar at jeg er slik jeg er, uten å kritisere det.

Jente, 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...