UME Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Skal ut på bh-jakt, og så lurte eg på om Wonderbra faktisk er så bra som det blir påstått- noken som har erfaring? Eller kanskje har andre merker å anbefale? Har medium store pupper, smal rundt.
Mischa Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Har bare prøvd én, og vil si det er en god bh som løfter og gir kløft, men den gjør ikke underverker altså, det tror jeg det er få normalprisede bh'er som gjør. Men kan absolutt anbefale Wonderbra.
Gjest Gjest_sine_* Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg fikk skikkelig rare pupper av den. Det så fint ut med bare bh'en på, men med en genser så fikk jeg skikkelig panserpupper
Gjest -eline- Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg kjøpte en stroppeløs wonderbra i fjor, fikk utrolig merkelige pupper i den og tror jeg kun har brukt den to ganger.
Cathie Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg tror det har mye å si på fasongen på puppene dine om den blir fin på deg! Jeg kjøpte en for noen år siden, og i et par år var det den mest brukte bh'en min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå