Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått disse varmt anbefalt på grunn av dens unike innebilde-egenskaper. Men jeg har ikke fått prøvd det ennå. Noen som har?

Hva er positivt og negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er så grundige på disse testene at man ikke får så godt inntrykk av hvor enkelt det er å ta bedre bilder i ordinære situasjoner. :forvirret:

Hvorfor kan de ikke ta kveldsbilder innendørs og vise resultatet!!!!

Fru Nitha

Gjest Nèa Athina
Skrevet
Her er en litt mer lettfattelig test. Jeg ønsker meg også dette kameraet :hoppe: Lenger ned i artiklen ser du en link hvor de har lagt ut bilder som er tatt med kameraet.
Skrevet
De er så grundige på disse testene at man ikke får så godt inntrykk av hvor enkelt det er å ta bedre bilder i ordinære situasjoner. :forvirret:

Hvorfor kan de ikke ta kveldsbilder innendørs og vise resultatet!!!!

Fru Nitha

Sjekk siste siden, altså konklusjonen. Der sammenfattes det hele, og de anbefaler kameraet. :)

Skrevet

Fremdeles ingen kvelds-innebilder :tristbla: Synes det hadde vært på sin plass når det er nettopp iso-egenskapene som er kameraets største fortrinn!

Hmmmmm.....

Fru Nitha

Skrevet

Hei.

Beklager at du finner testene på akam for kompliserte. De er skrevet for å være mest mulig utfyllende samtidig som de skal være forsåelige for vanlige dødelige.

Dessverre er det slik, at de enklere testene du finner rundt omkring på nettet er enkle fordi de ikke tar for seg så mye, og dermed sitter du med mindre informasjon. Hvis du vil ha den enkle løsningen, kan du alltids hoppe rett til konklusjonen i testene våre. Der vil du finne kortversjonen.

De aller fleste kameraer i dag er svært enkle å bruke. Dersom du lurer på om et kamera har ekstrafunksjoner som gjør dem lettere å bruke, kikk under avsninttet "funksjoner" på side 1.

Eller du kan ta en kikk på anbefalingene våre, der vi kommer med konkrete anbefalinger innen ulike prisklasser.

Uansett, så kan jeg si at Fuji F30 er det kompaktkameraet på markedet i dag som tar de beste bildene, og kan anbefale det på det varmeste.

Lykke til med kamerakjøp, og velkommen tilbake til Akam når du ønsker mer informasjon.

Vennlig hilsen

Erik

Redaktør Akam.no

Gjest Nèa Athina
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe kameraet i morgen. Jeg kan ta noen inne- og kveldsbilder, jeg kan prøve å legge resultatet ut på nettet et sted...

Gjest Nèa Athina
Skrevet (endret)

Edit: Bildene er nå slettet

Endret av Nèa Athina
Gjest Nèa Athina
Skrevet

Forresten, ingen av bildene er tatt med flash.

Skrevet
Hei.

Beklager at du finner testene på akam for kompliserte. De er skrevet for å være mest mulig utfyllende samtidig som de skal være forsåelige for vanlige dødelige.

Dessverre er det slik, at de enklere testene du finner rundt omkring på nettet er enkle fordi de ikke tar for seg så mye, og dermed sitter du med mindre informasjon. Hvis du vil ha den enkle løsningen, kan du alltids hoppe rett til konklusjonen i testene våre. Der vil du finne kortversjonen.

De aller fleste kameraer i dag er svært enkle å bruke. Dersom du lurer på om et kamera har ekstrafunksjoner som gjør dem lettere å bruke, kikk under avsninttet "funksjoner" på side 1.

Eller du kan ta en kikk på anbefalingene våre, der vi kommer med konkrete anbefalinger innen ulike prisklasser.

Uansett, så kan jeg si at Fuji F30 er det kompaktkameraet på markedet i dag som tar de beste bildene, og kan anbefale det på det varmeste.

Lykke til med kamerakjøp, og velkommen tilbake til Akam når du ønsker mer informasjon.

Vennlig hilsen

Erik

Redaktør Akam.no

Duverden, det var service :klappe:

Takker for svar!

Jeg fikk kameraet fredag, og foreløpig er jeg veldig fornøyd med bildekvaliteten. Holder fremdeles på å teste ut ISO-kvaliteten, men ellers er det nok funksjoner og muligheter til at dette kameraet fint kan anbefales som supplement til speilrefleks, synes jeg.

(Og så er det morsomt at det ikke er Canon....... ;) )

Fru Nitha

Skrevet
Forresten, ingen av bildene er tatt med flash.

Ja, hva synes du?

Har ikke prøvd det ute ennå jeg da, men det tar jeg som en selvfølge at fungerer ålreit.

Fru Nitha

Skrevet (endret)

Jeg har dette og er veldig fornøyd :)

Endret av Rexina
Gjest Nèa Athina
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd! :hoppe: Lyset blir ofte mye "koseligere" lys når jeg ikke bruker blits. Noen ganger bruker jeg instillingen hvor kameraet tar to bilder, et med blits og et uten, så kan jeg velge hvilket jeg vil beholde. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...