Gå til innhold

sexlysten som forsvant...eh.

Anbefalte innlegg

Gjest tør ikke si navnet mitt..
Skrevet

:o

vi har jo vært sååå ivrige i halmen i laaang tid... så ble jeg gravid...

og jeg har NULL sexlyst. jeg får det ikke til, jeg vil ikke, jeg synes nesten det er motbydelig og slitsomt og strevsomt og akk jaaaa.

HVA ER DET SOM HAR SKJEDD MED MEG???

han har kjempe lyst, og jeg vil ikke... Dette er noe nytt og rart, ikke minst skummelt i forholdet vårt og han føler seg tilsidesatt, JEg er bare to måneder på vei, og uff hvordan skal dette bli hvis jeg ikke får igjen lysten??

Noen andre erfaringer???

er det pga hormoner eller er jeg blitt sur gammel inntørket og prippen?

jeg føler meg iallefall slik!!!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan sikkert ha noe med hormonene å gjøre, og da er det jo forbigående!

Eller kanskje du i underbevisstheten er litt redd for at noe kan skje med spiren din hvis dere har sex? Etter hva jeg har hørt, så er det kun på slutten av svangerskapet man skal være litt forsiktig...

Jeg hadde veldig stor sexlyst selv, da vi prøvde en liten periode. Men da jeg begynte med p-piller igjen, mistet jeg litt av lysten til å begynne med, for hva var vitsen med sex da? :oops: Tror jeg bare var litt deppa fordi jeg måtte begynne på pillene igjen.

Men nå er hvertfall alt som før :D

Kunne ønske jeg kunne "trøste" mer, men jeg er ikke akkurat rik på disse erfaringene! Det er sikkert flere andre her som kan svare bedre, og som vet mer om dette!

Tvitvi

Gjest tre måneder på vei
Skrevet

Du er 2 mnd på vei og antakelig føler deg kval,trøtt,ømme bryster,sure oppstøt,energiløs,tissetrengt ofte og uopplagt.

Helt vanlig.

Det kommer seg om en måneds tid når du begynner å føle deg "mindre hormonell" og kanskje mindre gravid.Jeg er tre måneder på vei nå og alt er så forandret.Litt vondt i ryggen men mindre trett.

Han må jo bare vente.Man er jo bare gravid i 9 måneder.Så det er jo ikke "forever".Kos dere og ikke stress...........

Skrevet

Hei!

Jeg synes å kunne huske at jeg leste om ei her inne som mistet sex-lysten når hun var gravid og ventet jenter men når hun ventet gutt så var lysten på topp.

Kanskje det er en liten jente du bærer på? :blunke:

Skrevet

Neeei

Det stemmer ikke :D

Jeg var utrolig seksuelt aktiv da jeg ventet jentene mine.Litt mindre med jente2.Nå er jeg sikker på at jeg har en gutt.Men det eneste er at ingen svangerskap er lik.

Glem det derre med gutt og jente.

Skrevet

Skulle tro det du opplever er ganske normalt :wink: .

Tenk på alt som foregår i kroppen din! Det siste den ønsker seg for tiden er vel sex...

Hva med å diskutere saken med din kjære, lese litt i noen bøker o.l. slik at han får forståelsen av hvilket kaos kroppen din opplever akkurat nå?

Det er sikkert lettere for ham å godta en slik overgangsperiode uten å bli såret hvis han forstår at det slett ikke er personlig.

Dessuten kan du vel bruke litt "triks"? Du kan jo gjøre ting med ham selv om han ikke gjør så mye med deg? Slik at han får litt god oppmerksomhet?

Dette virker i alle fall for meg når mannen har lyst og kroppen min ikke har lyst. Da fungerer det som kos for meg, og sex for ham (om du skjønner hva jeg mener).

Med litt fantasi og en bevisst holdning til saken kommer man langt.

Men det viktigste akkurat nå er vel at han klarer å vise forståelse for din situasjon.

Det går sikkert helt fint hvis han skjønner at du ikke har glemt ham, du er bare litt fysisk opptatt for tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...