Shoegal Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Dette er sikkert en gjenganger... Jeg spør likevel: Hva gir man i bursdagsgave til en gutt på ett år?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Ikke en leke! Vi bor i leilighet og har begrenset med plass, gutten vår har leker nok for et par år framover... Ettåringer har glede av bøker, det finnes massevis å velge i. Ellers er en cd med barnemusikk ofte velkomment, og selvfølgelig klær. Må du gi leker, kjøp duplo. Det tar lite plass og er morsomt kjempelenge, går ikke i stykker og kan lett deles med besøkende barn uten for stor dramatikk.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Vi pleier å gi en "fornuftig gave" som feks klær/sengetøy osv og en "ufornuftig gave" som feks leker. Bøker er vel noe de fleste foreldre og barn setter pris på så det er nok ensikker vinner.
Gjest Gjest_spica_* Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Det kommer jo helt an på hva gutten har fra før spør du meg. Vi "trenger" for eksempel ikke bøker men duplo. Kan du ikke spørre foreldrene? Annet som kan være kjekt er jo badeleker, little people fra fisher price, biler, sandkasseleker osv. Ideen med en "fornuftig" og "ufornuftig" gave er også smart. Den pleier jeg også å følge.
Junebug Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Favorittgavene til Snuppa på ettårsdagen var stabletårn, bøker med luker og kosedyr. Vi foreldre ble også veldig glade for leker, siden de aller fleste av besteforeldrene ga klær i gaver. Jeg var hjemmeværende til Snuppa var 1,5 år og da er det greit å ha litt ekstra med leker synes jeg. Det beste er kanskje å spørre foreldrene om det er noe spesielt de ønsker seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå