Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp til å finne en BH jeg kan ha under min nye julekjole!! Kjolen er rød, utringa, halterneck øverst og går laaangt ned på ryggen. en vanlig bh synes derfor over alt :forvirret: Jeg ser for meg en halterneck-BH/bh med gjennomsiktige stropper, som er gjennomsiktig bak eller er sånn at man kan snurre den en runde rundt lenger ned på kroppen hvis dere skjønner... I tillegg bør den ha litt push-up siden kjolen er så utringa og jeg ikke har av de største... ja.... help! Hvis jeg ikke finner sånn bh så blir det en annen kjole på julebordet :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes BH'er som kan gjøres om tilhalterneck og som går langt ned på ryggen (og rundt på magen slik du beskriver). Har sett det på Lindex, men jeg er ikke sikker på om den finnest i de anller minste størrelsene. Bruker selv 70A og har hengt den vekk når jeg har vært på BH-jakt, men om det skyldes at de ikke har hatt størrelsen, eller jeg har funnet ut at jeg ikke trenger en slik er jeg ikke sikker på.

Hilsen Lille meg

Skrevet

OK, takk lille du!! :) Jeg skal ta en tur på Lindex og titte. Jeg bruker 75B da, det er jo en ganske vanlig størrelse.

Skrevet

Min halterneck til å snurre rundt er fra HM. Fra nettbutikken, om jeg ikke husker helt feil...

Men noen særlig pushup-effekt har den ikke altså... Går kanskje an å legge inn en "ekstra-pupp" da? :ler:

Skrevet (endret)

Unbra?

www.unbra.no

Synes ikke sånne gjennomsiktige stropper er pent overhodet.

Endret av Quirky
Skrevet

Cubus har fått endel BHer som bare sitter på foran nå. (ingen rygg i det hele tatt) Har ikke prøvd de, så aner ikke hvordan de fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...