Fergie Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Grunnet at jeg skal ta silikon nå i nærmeste fremtid, så var jeg igår inne på noen sider der man skulle måle seg og finne ut hvilken bh størrelse man har. Jeg fikk sjokk når jeg såg hva de kom frem til. Jeg trodde jeg hadde liten B, men det viser seg at jeg har A og AA!!! Hmmmm... noen andre som har fått sjokk når de har målt seg???
Gjest Elfrida Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg syns slike størrelsetabeller aldri stemmer med den størrelsen som faktisk passer meg. Jeg må ha langt større cup og mindre omkrets enn det tabellene viser.
Fergie Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 hmmm.. okey, så jeg skal ikke stole blindt på de altså? Det var nå ennå godt, trodde ikke jeg hadde bomma så voldsomt som AA!!!
Saeria Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 De tabellene har alltid gitt meg feil str. Jeg har fått alt fra 65A til 70C og jeg er en 65E.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jeg ble også overrasket når jeg først brukte en slik tabell (triumph.com), men det stemmer faktisk i mitt tilfelle... Har i ettertid sjekket flere og fått samme svar. Bruker 75E, men synes ikke at jeg har spesielt store pupper. Det å finne bh-er i den størrelsen er ikke enkelt! Hadde vært mye enklere med en 75B "standardstørrelse"...
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Målte du den største omkretsen med BH på da...? Det skal man gjøre. Helst BH uten innlegg.
Fergie Skrevet 21. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2006 Målte du den største omkretsen med BH på da...? Det skal man gjøre. Helst BH uten innlegg. ← Ja, målte med bh.. synes det er fryktelig rart... :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå