Gjest Gjest_*sandra*_* Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Noen som har prød det?? andre anefalinger.?
Polly Ester Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg har hatt det tidligere, før jeg ble kjent med PhotoShop. Det er helt greit, ja. Og du kan laste ned forskjellige "ting" som gjør at du kan gjøre det litt til hvordan du vil ha det...
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 wander : jeg har ikke fått sett på programmet ennå, men går det ann og lage en collage i dette programmet? Vil gjerne lage et julekort 15x15 med mange småbilder
Polly Ester Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Ja, det tror jeg. Det er en stund siden jeg brukte det, men jeg tror det er mulig. Det er ikke så veldig stort program, så du kan jo evt. laste det ned og ta det bort om du ikke er fornøyd. Et annet alternativ som er gratis er å bruke GIMP - det ligner ganske mye på Photoshop (etter som jeg har forstått ihvertfall) og der kan du garantert lage deg en kollage.
*sandra* Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Takk for svar wander. Jeg har prøvd gimp men det får jeg ikke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå