Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Ja, jeg skal da kjøpe en liten gave til en amerikansk dame på rundt 35 som takk for hjelpen for noe organisasjons arbeid greier. Men jeg kjenner ikke personen personlig, og så er jeg helt fantasiløs for tiden. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gi? Ikke noe dyrt, ca 200 kr eller så.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Amerikansk dame som bor i Norge eller i USA (eller et annet sted for den saks skyld..)? All info du måtte ha om henne hjelper når det gjelder å komme med gaveideer
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Hvis hun bor i Norge: flaske vin, blomster eller konfekt Hvis hun bor i USA: en kalender, et troll, norsk konfekt, en bok..
Litago Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Hvis hun bor i USA: en kalender, et troll, norsk konfekt, en bok.. ← Eller en ostehøvel. De får kjøpt det i USA, men få har det. Småting i tinn blir også sett på som spesielt norskt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå