Gå til innhold

Finnes det kurs

Gjest Gjest_Leonora_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Leonora_*

Noen som har erfaring på dette området?

Jeg er så dårlig på å ta opp ting med feks sjefen min eller andre mennesker generelt.. Sånn som å kreve mer lønn, si fra om et eller annet litt kjipt. Da får jeg meget lett tårer i øyne og stammer :sjenert:

Samtidlig så blir jeg så irritert på meg selv fordi jeg blir slik - hvorfor skjer det?? :sur: Er vel altfor følsom :forvirret:

Jeg liker ikke snakke i store forsamlinger, da skal jeg være veldig sikker på det jeg snakker om - at ikke noe er galt liksom.. + at jeg må kunne det opp og i mente!

Kritikk takler jeg også svært dårlig.. da sitter også tårene løst.

Jeg vil så veldig gjerne blir litt tøffere, litt mer hard i enkelte situasjoner.

Er det noen andre som har det slik?

Finnes det kurs o.l som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på kurs i forhandlingsteknikk og presentasjonssteknikk, men det har vært internt i jobben.

Men det som har vært så fint med disse kursene er at vi har blitt filmet i tenkte situasjoner og så har vi sett på det og fått konstruktive tilbakemeldinger. Det har vært veldig nyttig.

Kan du ikke prøve å dette på egenhånd? Få noen du stoler på kan gi deg konstruktiv kritikk til å se på en video av deg sammen med deg.

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kurs i forhandlingsteknikk og presentasjonssteknikk, men det har vært internt i jobben.

Men det som har vært så fint med disse kursene er at vi har blitt filmet i tenkte situasjoner og så har vi sett på det og fått konstruktive tilbakemeldinger. Det har vært veldig nyttig.

Kan du ikke prøve å dette på egenhånd? Få noen du stoler på kan gi deg konstruktiv kritikk til å se på en video av deg sammen med deg.

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Finn deg en coach! De kan hjelpe deg med dette.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at du bør couche deg selv. Start med å stille deg selv spørsmål og prøv å svare (på hvorfor du er som du er og hvorfor du reagerer som du gjør). Snakk og drøft så dine tanker omkring dette med familie og venner. Tør å få tilbakemeldinger.

Du må starte et sted, og jeg foreslår at det blir hos deg selv, inne i deg selv.

Når du har jobbet en god stund der, så mener jeg du kan tenke i baner med couch og presentasjonsteknikkurs.

Det hjelper ikke med teknikk hvis man ikke har et bevisst innhold. det innholdet må nesten komme fra deg selv, og det er den kjernen du ser ut til å mangle akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...