Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #2 Skrevet 4. februar 2003 Hvertfall foreldre, men også gjerne søsken, besteforeldre, og evt. forlovere, spørst vel litt hvor stort hovedbord dere skal ha. Selv hadde vi langbord da satt min far ved meg så min mor, på min mann sin side satt hans mor, så far og så søsken/besteforeldre Lykke til
Juni-brud Skrevet 4. februar 2003 #3 Skrevet 4. februar 2003 Enten så blir vi sittende sånn; svigermor-pappa-jeg-sambo-mamma-svigerfar eller lillebror-svigermor-pappa-jeg-sambo-mamma-svigerfar-storebror til sambo. Jeg husker ikke helt hvor stort bord vi kan ha. Skal ta en titt i lokalet på søndag.
Gjest Afrodite Skrevet 4. februar 2003 #4 Skrevet 4. februar 2003 hm.. :o Det kan jo väre vrient med tanke på om noen foreldre er omgifte og slik.. men for meg, går mine sösken framfor stesvigermor og stesvigerfar... dessuten har vi noen ekstra dilemmaer.. da jeg har kommende svigerforeldre som overhodet ikke kan snakke annet en gresk.. dette medförer at jeg föler et ansvar for at disse må sitte siden av noen de "kan kommunisere med", altså noen andre grekere... hm. komplisert. :-? Tror det blir slik: hans bestemor - hans bestefar - svigerfar - svigermor - brudgom - brud - brudens far - brudens mor -bestemor. Egentlig kunne jeg tenke meg å ha sösken närmere enn besteforeldre.. men jeg har tre sösken, og han har fire.. og noen har babyer som trenger å sitte med mor.. nei. uff. dette svaret ble komplisert. OPPSUMMERING: Ta foreldre, besteforeldre og evnt sösken ved hovedbord. om det er plass. sösken bör väre närmere enn forlovere syns jeg... Lykke til - det er garantert lettere enn min situasjon... :oops:
Tosca Skrevet 4. februar 2003 #5 Skrevet 4. februar 2003 Vi kommer til å gjøre det slik: brudens forlover - brudgommens far - brud - brudgom - brudens mor - brudgoms forlover Som dere ser så har vi bare en forelder hver. Søsken blir plassert etter forloverne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå