Celiclya Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg leter etter slike løse gele-innlegg til å ha i BH-en. Tror H&M hadde dette før, men finner det ikke i nettbutikken deres lenger hvertfall. Noen som vet hvor man får tak i?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Lindex pleier alltid å ha masse tilbehør til undertøy, så der kan du jo prøve
Gjest Miss.Chanel Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg leter etter slike løse gele-innlegg til å ha i BH-en. Tror H&M hadde dette før, men finner det ikke i nettbutikken deres lenger hvertfall. Noen som vet hvor man får tak i? ← jeg har et sett som kun ble brukt på bryllupsdagen min. de er kjøpt på en eksklusiv butikk men det brukes ikke så du kan få det billig. send pm om du er intresert.
Champagnepiken Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Jeg kjøpte mine på Lindex, tror jeg, og de funker helt greit.
Fergie Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Ja, lindex har! Og de er helt greie, jeg bruker bare de. Billig er de også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå