Gå til innhold

Betatt

Mookie

Anbefalte innlegg

I helga var jeg ute og traff tilfeldigvis på en fyr jeg kjenner litt fra før av. Vi var fulle begge to, og endte opp med heftig klining :kyss:

Heldigvis hadde jeg med en venninne som sørget for at jeg kom meg hjem til meg selv!

Men ut over natten sendte vi ganske så inviterende smser til hverandre, og det var rimlig pinlig å lese gjennom de på morgenen etter :overrasket:

Sendte sms dagen etter hvor jeg beklaget at jeg ble så full o.s.v. han svarte at det var ikke noe å beklage, fort gjort etc.

Nå sitter jeg egentlig å kjenner på at jeg er blitt litt betatt av fyren, men tror egentlig ikke jeg har sjangs for å si det sånn.. Tror ikke han er betatt av meg :sjenert:

har lyst til å sende han flere sms, men tør ikke, for da virker jeg sikkert helt desperat, og det er flaut, spesielt hvist han ikke er intressert...

Hvordan går jeg frem for å finne ut om han er litt intressert ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt; send en sms og spør om han vil møte deg igjen - for en kaffe/øl/kino e.l

Vi liker konkrete spørsmål...så får du heller ta det som det kommer(om han ikke skulle være interessert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt; send en sms og spør om han vil møte deg igjen - for en kaffe/øl/kino e.l

Vi liker konkrete spørsmål...så får du heller ta det som det kommer(om han ikke skulle være interessert)

Men bør jeg ikke være litt kostbar da, så han ikke ser på meg som en siklende hund :sikle: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bør jeg ikke være litt kostbar da, så han ikke ser på meg som en siklende hund  :sikle: ?

Hva er vitsen med å spille kostbar?

At man skal behøve å spille/leke for å få noen.. det har ihvertfall ikke jeg sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal være kostbar, går du glipp av mye morro. :smoke:

Jeg synes du skal gjøre som du føler for, om det nå er å vente noen dager (selv om jeg selv ikke har sansen for spill) eller sende melding med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal være kostbar, går du glipp av mye morro.  :smoke:

Jeg synes du skal gjøre som du føler for, om det nå er å vente noen dager (selv om jeg selv ikke har sansen for spill) eller sende melding med en gang.

Jeg har vel heller ikke sansen for "spill", men nå er det jo sånn at jeg er veldig betatt av denne fyren, og ikke har lyst til å ødelegge noe for meg selv ved å skremme han vekk :sjenert:

Hørte dessuten av en felles bekjent, at han var veldig glad i singellivet, og hadde tenkt å være det fremover, så da har jeg vel ikke sjangs uansett :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal sende en melding, jeg. Så finner du ut av det og slipper å lure. Kan jo hende han blir kjempeglad :) Hvis ikke, så får du ihvertfall et svar.

Holder å spørre om dere skal ta en kaffe en dag.

Kanskje HAN ikke tekster deg fordi han tror du ikke er interessert. Du beklaget jo at du hadde vært full...

Men enig. Venting på sms er et mareritt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal sende en melding, jeg. Så finner du ut av det  og slipper å lure. Kan jo hende han blir kjempeglad :) Hvis ikke, så får du ihvertfall et svar.

Holder å spørre om dere skal ta en kaffe en dag.

Kanskje HAN ikke tekster deg fordi han tror du ikke er interessert. Du beklaget jo at du hadde vært full...

Men enig. Venting på sms er et mareritt!!!

ja, denne ventingen gjør meg sprø :overrasket:

Skjønner ikke hvorfor jeg er så stresset egentlig, for egentlig så tenkte jeg å holde meg unna det motsatte kjønn en periode...

har snart stirret hull i mobilen min, men ingenting skjer :sur:

For se hva jeg tør , er bare så redd for å ødelegge noe før det har begynt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte dessuten av en felles bekjent, at han var veldig glad i singellivet, og hadde tenkt å være det fremover, så da har jeg vel ikke sjangs uansett  :tristbla:

Ja, singellivet er fint det, men det er også fint å være to. :) "Singelliv-prinsippet" faller raskt når man møter noen man liker godt. :)

Endret av greensky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går jeg frem for å finne ut om han er litt intressert ?

Skriv f. eks. at du beklager at du beklaget, for egentlig syntes du det var ganske morsomt.

Husk at dess lenger du venter, dess mer desperat virker du om du bestemmer deg for å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv f. eks. at du beklager at du beklaget, for egentlig syntes du det var ganske morsomt.

Det var lurt. Foreslår at TS skriver dette, og samtidig foreslår kino/kaffe/øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg inn i butikken han jobber i for å hente varer til min jobb. Vi handler ganske mye der. Så hvist han er på jobb, så får jeg jo sett hvordan han oppfører seg. Løper han å gjemmer seg eller er helt apatisk, så gidder jeg ikke å prøve å få noe mer kontakt, men er han blid og pratsom så kan jeg jo kanskje prøve å slenge inn en aksje ;)

Håper bare ikke jeg begynner å oppføre meg som et nervøst nek... Det er det verste jeg vet når folk gjør, så prøver jeg ihvertfall alltid å virke litt cool :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite resyme` :

Butikk-besøket gikk fint, vi var blide og hyggelige begge to, han fanget blikket ved flere anledninger :)

Smset med han fredagskvelden, litt om løst og fast, men skrev også at jeg likte han veldig godt, og at det hadde vært hyggelig å truffet han igjen. Han skrev at det hadde vært gøy å treffe meg og igjen PÅ BYEN!!! Tror kanskje vi tenkte litt ulikt :sjenert:

Uansett spurte han om jeg skulle ut. sa jeg trodde det.. Han skulle på fest, men ut etterpå trodde han.

Kvelden etter sendte jeg melding (alltid jeg som begynner :sur: ) om det var noe liv etc. han svarte. Sånn fortsatte det, men etterhvert følte jeg at han svarte bare for å være høflig... Jeg dro ikke på byen den kvelden, vet ikke hva han gjorde...

Har ikke sendt flere meldinger siden lørdagskvelden, og han har ikke sendt noen til meg :tristbla:

Synes det er utrolig kjedelig at han ikke er intressert, men sånn er det bare :tristbla:

Gikk visst på en bom der gitt!!!

Akurat nå hater jeg å være singel :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...