Pearl Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei dere. Om en liten måned skal jeg gå berserk med min svogers penger, endelig sier jeg og min svigermor. Hvorfor???........ Hans datter på 7 år har nesten ikke et plagg som passer eller som ser rent og pent ut. Selv er min svoger lite interessert i at klær skal se pent ut på sin datter og i tillegg er han fargeblind. Så endelig skal vi få gå ut og finne fine og brukervennlige klær til jenta. Selv har jeg en gutt på 5 1/2 år og ei jente på 2 1/2 år, så selvfølgelig har jeg en hvis peiling på hva vi skal kjøpe til henne, for hun trenger alt utenom undertøy. Men jeg er litt nysjerrig på hva dere synes er et must i garderoben til barna deres?? Jeg ser for meg at vi må kjøpe: joggesko, sandaler, støvler, jakke, 1 dongribukse, 3-4 polo jumprer, 2 college gensrer, 6 t.shorter, 2 shortser, 2 bomullsbukser, 1 bikini, 1 badedrakt, evn. regntøy. Har dere andre forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg mener at et barn som er så pass "liten" trenger mer enn 2 bukser... Hær er det jeg mener er minimum : *7 t.shorter *7 bukser *7gensre *7 polo gensre *Varme sko *støvler *joggesko *tørr vær sko *jakke tørr vært *jakke til vått vær *kjeledress til aktiviteter i kaldt vær *jakke til mildt tørt vær *jakke til mildt vått vær *2 luer *2 skjerf dette er til sen vinter og tidelig vår..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #3 Del Skrevet 4. februar 2003 hehe Lottemor - kunne ønske jeg hadde råd til å kjøpe alt det !! men du har glemt undertøy og evt pysjer...... dattern min på 8 har vel kanskje 4 bukser, et par cherox og et par andre støveletter og ellers endel av det som står oppført. men det er mye billig og bra i billigbutikker og godt er det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. februar 2003 #4 Del Skrevet 4. februar 2003 Det hele beror jo på om jenten bor hos din svoger, eller om hun er der 2. hver helg... Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. februar 2003 #5 Del Skrevet 4. februar 2003 eeh.. Har hun så veldig behov for en bikini...? Jeg ville byttet den ut med et skjørt eller en "snerten" joggebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 5. februar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei og takk for svar. Jenta bor hos sin far 2-3 ukene han er hjemme fra Nordsjøen, så de har delt foreldreansvar. Men...han kan f.eks. ikke sende jentungen til sin mor med nye klær eller sende med henne klær for da ser han klærna aldri igjen, moren sender jenta til faren med bare gamle, skitne eller for små klær. Det er snakk om å kjøpe klær til henne for vår og sommer, hun har noen kjoler som ennå er passe, men hun har ikke annet hverdagstøy. Treningsdrakt/kosedress var en god idee, det kom jeg ikke på. Men jenta trenger en bikini hvis hun skal på stranden til sommeren, det er ikke så kjekt å stille opp i underbukse. Når det gjelder høst og vinterklær så kommer jeg til å be min svoger å sende avgårde penger til sommeren eller tidlig høst slik at vi kan handle inn dress, sko etc da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #7 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei Ville ikke kjøpt inn polo til vår sommer, kanskje en. Kjøp heller noen av type langermet t shorter. Har en gutt på snart 8 år og har erfart at de litt tynnere gensrene er veldig greie. Kjøp gjerne et smart skjørt og en-to litt gøye strømpebukser. Det er alltid populært om våren. H&M er en butikk jeg bruker mye. Rimelige, moteriktige og faktisk god kvalitet. Buksene jeg kjøper til min sønn der vokser han fra før han klarer å slite de ut. Lykke til med shoppingen. Må selv snart på en ny runde, da han skyter til værs..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå