Gå til innhold

Netmeeting - webcam?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Når hun var med på det så synes jeg ikke det er riktig å legge all skylden på ham. De er begge voksne mennesker og selv ansvarlige for det de gjør. Og om de fikk noe utav dette så fint for de. Kanskje ikke særlig smart gjort med tanke på at man kan bli lurt - men noe de begge ville gjøre. Og dersom man ikke vil, så er det bare å skru av webcamen eller logge av. Verre er det ikke. Det hadde hun nok gjort også hvis hun følte for det. Og vil man - så får man heller ta risikoen. det bør være litt opp til hver og en å bestemme selv hva man liker/ikke liker å gjøre så lenge man bare kan stå for dette etterpå. Det er ikke rett å "fordømme" andre for at de har andre interesser eller gjør ting man ikke selv ville gjort.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette argumentet brukes også av voldteksmenn. Uansett hva du sier Kåre så synes jeg du har oppført deg som en skikkelig mannsgris

ærlig talt, milla.... hvis han vil og hun vil, så la dem da få lov å gjøre hva de vil sammen! jeg synes voldtekt og overgrep er akkurat like jævlig som du synes, men dette har da ikke noe med det å gjøre

manngriser og kvinnegriser i alle land, foren eder! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se nå på hva han skrev i det første innlegget:

Etterhvert klarte jeg henne til å ta av seg genseren ...så den ene tingen førte til den andre.....plutselig var vi nakne...og gjorde enda litt "mer"

Her er det jo tydelig at han måtte overtale henne til å i det hele tatt kle av seg på overkroppen. Da måtte han jo sikkert "jobbe" enda hardere for å klare å få henne med på "mer".

Jeg synes dette sier masse om at han har "presset" henne...dårlig gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KameraKåre

Sofia: Vel så måtte jeg overtale henne litt i begynnelsen da, men hva er egentlig ditt poeng?

Er det ulovlig å forsøke overtale andre, eller "dårlig gjort" for den saks skyld?

I motsetning til mange andre her, anser jeg at de aller fleste jenter og kvinner har egen vilje.

Det ser ut til at dere mener det er helt utelukket at hun faktisk ble med på dette av eget ønske(?)

Jeg må si det er ganske sjokkerende med en slik form for umyndiggjøring av kvinner en del av dere fremmer - Uansett så er hun lurt, tvunget eller presset til å gjøre ting.

En annen ting som jeg finner litt uklart er hvordan jeg skulle ha klart å tvinge eller presse henne til å gjøre noe som helst. Hun kunne avsluttet samtalen når som helst.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Vel så måtte jeg overtale henne litt i begynnelsen da

Så du måtte overtale henne- selv om du også har vært ekstremt klar på at der hele var frivillig. Beklager- men å utnytte dumme småjenter på nettet gjør ikke dette til noe du bør være stolt av Kåre.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KameraKåre

Beklager Milla, men å bli overtalt til å gjøre noe betyr ikke at man ikke gjør det i fri vilje(frivillighet).

Semantikk er tydeligvis ikke din sterke side....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Beklager Milla, men å bli overtalt til å gjøre noe betyr ikke at man ikke gjør det i fri vilje(frivillighet).

Når det gjelder sex så er det litt andre regler som gjelder.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å være med på tankegangen at vi kvinner lett lar oss presse og misbrukes av menn. Igjen vil jeg ha med frabedt sn slik umyndiggjøring.

Så klart det finnes slike kvinner, men de selv er ansvarlig for å få den hjelpen de trenger til å kunne hevde sin vilje her i verden og sette sine egne grenser. Vi er alle anvarlige for våre egne liv.

Synes ikke slik titting på webcam er sps intr nei, men for de som gjør det bare fortsett hvis det er ønskelig. (Og jeg tenker på titting av seksuell karakter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Verden er full av dumme naive småjenter og grisete perverse menn- sørg for at ikke du er en av dem.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kamerakåre. Hvordan bruker du dette webkamera-greiene. Det kunne vært morsomt å prøve! Har kamera nemlig :D

Er det osm en annen bruker her skrev, at det ikke er så lett hvis man har Windows XP? Har det selv nemlig..............

Stor klem fra Suppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hei Kamerakåre. Hvordan bruker du dette webkamera-greiene. Det kunne vært morsomt å prøve! Har kamera nemlig :D

Er det osm en annen bruker her skrev, at det ikke er så lett hvis man har Windows XP? Har det selv nemlig..............

Stor klem fra Suppa

Godt forsøk Kåre, forsøker du å støtte deg selv nå? Er det mulig og oppføre seg så patetisk.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo... vi har forsåvidt for lengst registrert at Milla helst hadde sett at alle "overholdt" hennes "regler", både hva gjelder sex, eller andre spørsmål.

Hvorfor kan ikke alle være som deg, og mene det samme som deg, og ha de samme verdibegreper? Det hadde vel vært en vidunderlig verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milla. Jeg vet IKKE hvem Kåre er, bare så det er sagt!!! Mener innlegget seriøst!!!! Hvordan går man frem, hvordan bruker man dette?????? Har ikke nødvendigvis tenkt å bruke det til noe "sexgreier". Har en kompis i London med samme type kamera!

Hilsen Varm Suppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svar til Snuppa.

Man skal på en enkel måte kunne laste ned netmeeting, og så ringer pc'en opp til den andres pc - og da skal man kunne se hverandre på skjermen i et lite vindu. man ser også seg selv. Men det er bare det at med min XP så funker ikke netmeeting i det hele tatt ... :-? Nokså irriterende.

Man kan laste ned andre chatteprogram. På min maskin lastet jeg ned noe som heter Eyeball chat - og da kunne jeg se den andre personen mens vi chattet. Det var nokså koselig å se den man snakket med. hadde problemer å få instalert webcam selv men vi greide å løse det til slutt, og fikk mitt til å virke også.

Men jeg har intrykk av at alt er vanskeligere å få til på en maskin med XP -, og msn netmeeting mener jeg å jha lest et sted ikke kan brukes dersom man har xp ..... :-?

men som sagt ...ikke la deg skremme fra å prøve ..det går helt fint å prate uskyldig sammen selv om man ser hverandre ....... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget spennende debatt!

Milla, påstår du virkelig at kvinner er SÅ lette å dominere og at menn er SÅ dominerende?

Jeg trodde at også kvinnen har noe som heter FRI VILJE og at kvinner faktisk også kan tenke handling/konsekvens og at kvinner i likhet med menn faktisk selv er ansvarlige for sine valg.

Er dette bare en illusjon? Er alle kvinner virkelig dumme/naive/tankeløse sauer og er alle menn manipulerende/onde/forlokkende ulver?

ELLER...!

Er det bare Milla som generaliserer begge kjønn og fordummer sitt eget kjønn til de grader? MAKAN!

-Morten

-Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Jeg har aldri hatt noe særlig suksess med web-cam som sjekkearena' date=' kan i grunnen ikke skjønne hvorfor?[/quote']

Jeg har skjønt hvorfor :ler::ler2:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på det Morten sier jeg ....vi er da ikke dumme og viljeløse! Vi kan bestemme selv og vi bestemmer selv - Vi har FRI VILJE. Å påstå noe annet ..at vi lar oss lokke av menner til alt mulig er faktisk å stille oss i et dårlig lys. Det er kvinnefiendlig.

Milla - det er vel ikke dette du vil frem til? Jeg må si du har en del gode argumenter - ja , men jeg håper at jeg har misforstått deg her .. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...