Gjest KameraKåre Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei For en tid tilbake fikk jeg et såkalt webcam. De siste dagene har jeg testet ut dette litt - gjennom MSN Netmeeting. Her kan du se og prate med folk - litt avansert form for chatting. Så i går så møtte jeg en jente på min egen alder. Først så var det bare hyggelig prating, etterhvert kom vi inn på sex. Etterhvert klarte jeg henne til å ta av seg genseren ...så den ene tingen førte til den andre.....plutselig var vi nakne...og gjorde enda litt "mer" Så mitt spørsmål til dere jenter og kvinner der ute er: Turn on eller turn off? (forutsatt at dere liker det dere ser selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Jenter som har sex via webcam med folk de ikke kjenner er uansett så dumme i hodet at jeg ikke orker å tenke på det!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. februar 2003 #3 Del Skrevet 4. februar 2003 Er du helt sikker på at du ikke betalte litt for dette gildet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2003 #4 Del Skrevet 4. februar 2003 Kjære Kåre med Håret. Du får bare kose deg, dette skader jo ingen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KameraKåre Skrevet 4. februar 2003 #5 Del Skrevet 4. februar 2003 Registrerer som ventet at den første som slang seg på med en fordømmende holdning var Milla. Din holdning er notert, synd du ikke lever under inkvisisjonens tid. Til din opplysning er en naken kropp faktisk det mest naturlige som finnes.. Og til dere andre - nei, jeg betalte ikke for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. februar 2003 #6 Del Skrevet 4. februar 2003 Webcam er faktisk veldig koselig det - for da kan man se den man prater med, og ser dens reaksjoner på det man sier - man blir bedre kjent med hverandre. det er lettere å snakke med noen når man ser hverandre . Og det er fullt mulig å ha webcam og "bare" snakke altså :oops: Må jo si at det høres litt "billig" ut å kle av seg og gjøre "mer" med noen man ikke kjenner - men så er vel jeg en smule prippen da kanskje :oops: ..men man skal aldri si aldri ...hvis man liker personen og følelser/lyster er til stede og begge føler for det .....så er det vel greit nok ......men ikke alle kan gjøre slikt altså ... forresten , ang netmeeting - hvorfor får jeg ikke dette til når jeg har Windows XP - noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. februar 2003 #7 Del Skrevet 4. februar 2003 Ser ikke helt meg selv i en sånn setting , men for all del; HVA VOKSNE FOLK GJØR FRIVILLIG, FÅR BLI DERES SAK. Fordømmer ingen, og TURN OFF vil jeg ikke akkurat si at dette er; skal nok verre ting til for at jeg syns noe er skikkelig TURN OFF..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #8 Del Skrevet 4. februar 2003 Til din opplysning er en naken kropp faktisk det mest naturlige som finnes.. Ingenting galt med nakenhet- men måten det ble gjort på er nedverdigende for kvinnen. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 4. februar 2003 #9 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg må innrømme at jeg har problemer med å se at dette er mer nedverdigende for kvinnen enn for Kåre - overtalelse eller ikke. Verken turn-on eller turn-off for meg - så lenge det er to voksne mennesker som gjør hva de selv vil raker det meg egentlig ikke. Selv om jeg liker best avkledningsseanser der jeg kan bidra med noe mer enn litt sikling ved skjermen... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2003 #10 Del Skrevet 4. februar 2003 Hæ?? hva i all verden er det som er nedverdigende for kvinnen her da? Dersom en kvinne møter en mann på nettet, de prater, praten kommer over på sex (han sier jo faktisk ikke at det var han som påvirket henne til å snakke om sex, ergo kan det like gjerne være henne som har startet praten.), han "overtaler" henne til å ta av seg genseren, og det ene leder til det andre... Ærlig talt, dette er en kvinne/ jente som sitter i sitt eget hjem (regner jeg med) og chater med en mann som sitter ett eller annet sted i verden... hvordan i alle dager skal hun være nedverdiget når hun selv VELGER å kle av seg og selv VELGER å gjøre noe mer med en på nettet? Hun kunne jo enkelt og greit skrudd av kameraet dersom hun ikke ville være med!!! Skjønner sammenligninga med hysteriske Ottarer når slike kommentarer kommer altså!! Kos seg den som vil, ingen blir skadet, og det er jo dessidert safe sex da!! (tanken tenner ikke meg, men hvem vet, med rett mann og rett situasjon? Hakke prøvd jeg, så jeg vet ikke.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 4. februar 2003 #11 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg synes det er virkelig turn off. Jeg er så prippen at sex med folk jeg ikke kjenner synes jeg er skikkelig ekkelt. Hadde nok ikke vært noe stjerne i boka hos meg om jeg viste at en gutt holdt på med sex via webcam. Men han hadde ikke fått noen stjerner for å ha one night stans heller da. Men jeg er litt prippen da. Men hold på dere som vil...... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #12 Del Skrevet 4. februar 2003 Uansett hvordan man vrir og vender på det å koker det hele ned til dette: dum jente på nettet møter pervers mann... pervers mann leder samtalen inn på sex... muligens ved hjelp av trusler dum jente tar av seg genseren... og mer til pervers mann skryter av det til kamerater og på nettet dagen etterpå dum jente lurer på om filmsnutter og bilder vil bli lagt ut på nettet pervers mann er stolt av hva han fikk henne til å gjøre dum jente føler seg skamfull og utnyttet Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 4. februar 2003 #13 Del Skrevet 4. februar 2003 skriver du dette av egen erfaring Milla ? kan nesten virke slik.... Du vet at selv om du føler det sånn så kan det være at andre liker det... for meg så var nettmeting med kamera en livredder da jeg og sambo bodde fra hverandre i 4 månder med allt formange mil i mellom oss til at vi kunne treffes.... men med ukjennt har jeg alrig gjort dette og ikke kan jeg si at det hadde vert fristende ,men jeg har vel for mange barierer... Tanken er pirrende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 4. februar 2003 #14 Del Skrevet 4. februar 2003 Et lite tips; det lar seg enkelt gjøre å la ordene "jente" og "mann" bytte plass i Millas forrige innlegg. Prøv! *dumme mannen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #15 Del Skrevet 4. februar 2003 Snakker ikke av egen erfaring. Netmeeting med kjæreste er selvfølgelig noe ganske annet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2003 #16 Del Skrevet 4. februar 2003 Synes dette er en trist måte å leve ut sin seksualitet på.Signaliserer: Jeg har gitt opp...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KameraKåre Skrevet 4. februar 2003 #17 Del Skrevet 4. februar 2003 Til SS: Hvis du syntes dette er så trist og signaliserer at man har gitt opp - jeg antar du syntes det samme om eksempelvis onani da. Jeg skrev aldri at dette var den eneste form for sex jeg har, men jeg går heller ikke ut på byen for å finne en sex-partner hver gang jeg er kåt..(PS:jeg er singel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #18 Del Skrevet 4. februar 2003 PS:jeg er singel Kom ikke som noe bombe det Kåre. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. februar 2003 #19 Del Skrevet 4. februar 2003 Kom ikke som noe bombe det Kåre. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. februar 2003 #20 Del Skrevet 4. februar 2003 Hadde nok ikke fikset dette selv, så for meg er det BIG TURN-OFF, men hva andre voksne mennesker gjør foran PC'n sin har jeg ikke til hensikt å legge meg bort i. Uansett er det vel mindre "skadelig" enn ONS. (Kanskje med unntak av muligheten for at filmen i høyeste grad kan misbrukes). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg