prescella Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hva handler man i England av klær/kosmetikk ? Hva er billigere enn her?
Fashion.Faux.Pas Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 du må på topshop!! (www.topshop.co.uk)
Karamba Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 du må på topshop!! (www.topshop.co.uk) ← Elsker Topshop!! Urban Outfitters er også et must! Jeg vil også til London...
prescella Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 Er nok ikke jeg som skal til England,men samboeren min.. Heldiggrisen :smile: Han skal til London først,bare en dag og så opp til Liverpool.. så det er vel der han planlegger å handle LITT. Og det må jeg vel være glad at han orker. For det handler selvsagt om fotball :kgblunk:
prescella Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Forresten,tro om LF eller noen andre nettbutikker leverer til hoteller der? Og om det er trygt ?
Karamba Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Forresten,tro om LF eller noen andre nettbutikker leverer til hoteller der? Og om det er trygt ? ← Send dem en mail vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå