Gå til innhold

invitasjon julebord

Gjest manPan

Anbefalte innlegg

Har vert i samme firma i tre år, men bare som vikar. Det har fungert med vikaroppdrag for jeg har vel hatt i snitt 80% stilling

I dag kom invitasoner til julebordet til alle, unatt meg. Ikke får jeg bonusen heller.

Skal finne meg en annnen arbgiver. snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det ikke bare er en glipp? Hvis det ikke er det skjønner jeg at du blir litt lei deg, du har jo vært ansatt lenge om enn "bare" som vikar. Har du blitt invitert til de tidligere julebordene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon, vikar og ikke invitert på julebordet. Blir liksom aldri en del av miljøet. Og nå begynner jo alle å snakke om julebordet, mens jeg sitter der og stirrer ned i bordplaten. Jeg går ikke så godt overnes med hun ene kollegaen, mens de andre er veldig hyggelige. Tror nok det er derfor jeg ikke bli invitert. Så tror jeg bare sluttet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør de som er ansvarlige for arrangementet rett ut om ikke du også kan få invitasjon. Et lite spark i ræva til dem og du viser engasjement på at du gjerne vil være med.

Jeg har jobbet lenge som vikar, men heldigivs blir jeg inkludert på det som er av det sosiale. Jeg ble ikke det til å begynne med, men viste i andre anledninger at jeg gjerne ville være med og nå blir jeg iallefall invitert på det som er. Jeg får ikke bonus og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert i samme firma i tre år, men bare som vikar. Det har fungert med vikaroppdrag for jeg har vel hatt i snitt 80% stilling

I dag kom invitasoner til julebordet til alle, unatt meg. Ikke får jeg bonusen heller.

Skal finne meg en annnen arbgiver. snufs...

Hos oss er det en selvfølge at alle innleide og vikarer blir invitert til julebord. Si ifra, vis at du vil være med, kanskje er det bare en glipp at du ikke er invitert? Hvis du med vilje er utelatt fordi du er vikar synes jeg det er litt smålig.

--

Tiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok litt forskjellig praksis. Hos oss blir innleide bedt med på julebord. Men der vennina mi jobber måtte innleide betale selv hvis de ville være med. Noe av grunnen er nok at det firmaet er ganske mye større og har utrolig mange innleide. Så blir en ganske vanvittig kost å spandere på dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...