Gjest Ny Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Jeg kom ikke på at jeg skulle sende meldekort i går før rett over tolv. Hva gjør jeg nå? Jeg er jo fortsatt like arbeidsledig? Det er en stund til neste meldekort kan sendes... Synes det er ganske håpløst at meldekortet kun kan sendes på lørdag, og ingen annen dag. Skal man ikke kunne reise bort i helgen når man er arbeidsledig? Hvorfor kunne det ikke vært en dags slingringsmonn når man sender over nettet?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Jeg kom ikke på at jeg skulle sende meldekort i går før rett over tolv. Hva gjør jeg nå? Jeg er jo fortsatt like arbeidsledig? Det er en stund til neste meldekort kan sendes... Synes det er ganske håpløst at meldekortet kun kan sendes på lørdag, og ingen annen dag. Skal man ikke kunne reise bort i helgen når man er arbeidsledig? Hvorfor kunne det ikke vært en dags slingringsmonn når man sender over nettet? ← Du har vel frist til iallefall på mandag
Gjest Ny Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Nei!? Skulle jeg ha hatt det? Prøvde logge meg inn igjen nå for å se om det var noe jeg hadde oversett, men siden er nede....
Gjest Ny Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Pleier man å ha mer enn en dag på seg? (Dette er andre gangen jeg skal sende meldekort )
Gjest mela Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Jeg fylte ut meldekort i går. Minns det stod at 28. er fristen. Så du prøv igjen i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #6 Skrevet 19. november 2006 Jeg sendte mitt meldekort på lørdag, men jeg har 1 ukes frist på meg. Nå går jeg på attføring, og vet ikke om det har noe å si. Nettsiden er forresten nede mellom kl 23.00 og 07.00 hver dag, så du må sende meldekort mellom kl 07.00 og 23.00. Logg deg på igjen imorgen og prøv å sende meldekortet da
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Jeg sendte mitt meldekort på lørdag, men jeg har 1 ukes frist på meg. Nå går jeg på attføring, og vet ikke om det har noe å si. Nettsiden er forresten nede mellom kl 23.00 og 07.00 hver dag, så du må sende meldekort mellom kl 07.00 og 23.00. Logg deg på igjen imorgen og prøv å sende meldekortet da ← Hvis det ikke går, ta kontakt med NAV.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Sender du i morgen(mandag) kommer pengene inn når de skal fordet
Gjest Eir Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Sender du elektronisk har du over en uke på deg. (Meldekortet som kunne sendes denne helgen har feks frist til 27-november.) Og med hensyn til når pengene kommer er det samme om du sender lørdag eller mandag morgen, siden det går på virkedager uansett.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Jeg trodde bare man fikk pengene litt senere?
Gjest Ny Skrevet 20. november 2006 #11 Skrevet 20. november 2006 Takk for responsen alle sammen I dag så fikk jeg endelig registrert meldekortet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå