Gå til innhold

Hmmm det var det..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

mitt 2 forhold i livet sluttet brått i går, jeg skal opp og prate ordentlig med han i dag. jeg bare skjønner det ikke. vi hadde ikke kranglet en eneste gang, og han sa at det er mye bedre å være venner for det er sånne følelser han har for meg... akkurat som forige forhold endte også.. jeg er jo så ævlig glad i han, ventet en uke på at han skulle komme hjem fra besøk hos faren sin og når han endelig kommer tilbake, hører jeg dette. Hva skal jeg gjøre? Føler meg så jævla dum, har bare lyst til å dø.. sånn er det vel med meg, jeg kommer bare til å være ett venneobjekt..

Sånn jeg skal ikke sutre mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Duchess

Du får ikke gjort så mye med det.

Det er vondt, men det blir bedre etterhvert.

En fattig trøst akkurat nå, I know.

Noen vokser sammen, andre vokser fra hverandre, og hos andre igjen glir følelsene over til vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det går over, det vet jeg, men jeg føler meg ødelagt akkurat nå, det ødelegger for fravær på skolen også.. sitter bare hjemme og griner, og tro meg, jeg vil gå på skolen men det blir for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg...

Det er helt forjævlig det der. Jeg har vært der jeg også...og det er utrolig vanskelig. Det føles som om alt ramler sammen, og en er sikker på at en aldri blir glad igjen!

Dessverre er det ikke annet å gjøre enn å jobbe seg gjennom det, selv om det virker umulig. Skjønner godt at du "murer" deg inne. Jeg gjorde også det en stund. Gråt og gråt (selv om det i bunn og grunn var å bryte jeg mente var riktig den gangen). Sakte men sikkert ble det lettere. Uansett så tror jeg det er riktig det du gjør. Å gå videre uten å kjenne på følelsene gjør vare vondt verre. DA er det lett at det vonde kommer tilbake senere, med større styrke. Selvsagt er det mange måter å bli ferdig med noen på, men jeg måtte bare syte, gråte, snakke venninner i senk, gråte mer... Det TAR slutt en dag. Helt sant!

Du har min hele og fulle medfølelse... Lykke til. Vet det er ille nå, men det blir bedre! :)

Koz, Idun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :vinke:

Føler med deg, veldig masse! Jeg vet av erfaring at slikt er helt for jævlig, men jeg kan love deg en ting kjære deg, uansett hvor mørkt det ser ut nå, så går det over...Believe me. :kgblunk: Et godt tips, gå på skolen, få andre ting å tenke på! Det blir ikke bedre av at du sitter hjemme og bare tenker. Det høres kanskje helt teit ut at jeg sier dette, men havet er fullt av fisk. En dag når du er kommet over eksen din, så møter du drømmegutten din! :D I know... :wink: Trodde aldri jeg skulle komme over han jeg var sammen med før, var veldig nedfor. Men nå har jeg møtt en ny gutt som jeg er forlova med, og syns nå at det slettes ikke var trist at det ble slutt med han andre! Nå tenker jeg slik at, jaja, hvis han vil at det skal være slutt, så er det egentlig ikke noe å ta vare på. Da vil han rett og slett ikke mer. Han gjorde det også slutt helt plutselig, men gutter vet du... :roll: Vanskelige å forstå seg på!!!!!!!!!!Men vet du hva, dette går bra! Du kommer over han, bare stå på....Okei? :briller:

Stoooor trøste-klem fra meg!!! :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...