Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hørt at kjøleskapet er det beste stedet å oppbevare parfyme. Derfor ryddet jeg plass på en liten hylle til parfymene mine (Laura, Naomagic og Hypnotic Poison)

der skal de få stå.

Kaldt og kjølig.

Er det fordi duftstoffene i parfymen har best av å stå kjølig??12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på hva det kommer av, men jeg har også hørt at de holder lengst i kjøleskapet.

Det samme gjelder forresten neglelakk!! den holder seg myyyye lenger i kjøleskapet en andre steder!

Tror det gjelder ganske mye "sminke-ting" egentlig!12

Skrevet

Øverste hylle i kjøleskapet. Fikk høre av ei venninne at både parfymer og neglelakker har det fint i kjøleskapet. Bruker ikke noe særlig neglelakk, så de får stå utenfor. Men parfymene står pent i kjøleskapet.

Catzy

Gjest Silje
Skrevet

De parfymene jeg bruker til daglig, står på i skapet på badet. Mens de som er mer skjeldent jeg bruker, har fast plass i kjøleskapet. (Kan jo ikke ha de "vanlige" der - det er jo så isende kaldt å spraye på seg da *s*)

Skrevet

Heisann icon_smile.gif

inne på soverommet, for der er det alltid kaldere enn ellers i huset icon_smile.gif

klemmer fra12

Skrevet

Har parfymen i kjøleskapet, utenom den jeg bruker til vanligt:)12

Skrevet

De fleste parfymene mine har også sin faste plass i kjøleskapet! icon_biggrin.gif

kys_2.gif

Nikita1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-03-30 15:32 ]

• 5 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Har hørt at det ødelegg duftstoffar å ha dei ståandes i kjøleskapet. Ikkje veit eg!

Men ein parfyme eg har som er oppbevart i romtemperatur i halvanna år, har no fått ein underlig bi-lukt....andre som har opplevd det? Det er Britney Spears Fantasy, som eg egentlig er glad i og som har blitt rar....

Skrevet
Har hørt at det ødelegg duftstoffar å ha dei ståandes i kjøleskapet. Ikkje veit eg!

Men ein parfyme eg har som er oppbevart i romtemperatur i halvanna år, har no fått ein underlig bi-lukt....andre som har opplevd det? Det er Britney Spears Fantasy, som eg egentlig er glad i og som har blitt rar....

Helt riktig - det er endel duftstoffer som blir ødelagt i kjøleskapet. Men kjøleskap er selvfølgelig bedre enn baderomshylla (med varme og lys)

Mest ypperlig med et kjølig soverom (ikke så enkelt på sommeren da) Rundt 13 grader er best temp for parfyme

Skrevet

På en ubelyst og kald hylle på badet.

Skrevet

Man skal aldri oppbevare parfyme på badet eller kjøleskapet! På bad er det mye lys og fuktighet, ikke bra! I kjøleskapet er heller ikke bra, der er det jo også fuktighet. Det beste er å ha de på soverommet i ett skap der hvor det er mørkt eller på en hylle som ikke står i solen.

Skrevet

Jeg har all parmfymen min på badet.

Vet at alle sier det er dumt, men har ikke merket noe på dem og så er det lettest å ha dem der og da er det bare blitt sånn.

Skrevet
Helt riktig - det er endel duftstoffer som blir ødelagt i kjøleskapet. Men kjøleskap er selvfølgelig bedre enn baderomshylla (med varme og lys)

Mest ypperlig med et kjølig soverom (ikke så enkelt på sommeren da) Rundt 13 grader er best temp for parfyme

Dette er helt på prikken riktig.

Selv har jeg dem på badet desverre..... Er slaskete... ;)

Skrevet

Mine står også på badet, vet at det er feil, men klarer ikke å finne noe bedre plass. Fint å høre at det er flere som er like slappe. :gjeiper:

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg har mine parfymer stående på et gjesterom på en hylle. Gjesterommet er jo ikke så ofte i bruk, så da er det kjølig der. Men når det blir sommer og varmt så blir de flyttet til en bod, ,må stelle pent med godluktene mine. Mine hverdagsparfymer har jeg i en beauty bag på soverommet, der er det jo ikke så varmt så.

Gjest marihan
Skrevet

Dette har jeg aldri tenkt på. Jeg har alle mine i skapet på badet.. :sjenert:

Skrevet

Mine står (skal stå) i skapet på soverommet, mørkt og passe kaldt :)

Skrevet

Noen ligger i vesker rundt omkring i huset

Noen står til pynt på badet

Noen ligger i en kurv med sminke

Noen ligger i en skuff utenfor soverommet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...