Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokket :o over graviditeten har lagt seg (egentlig burde det ikke være noe sjokk fordi det var jo planlagt - men det skjedde litt fortere enn antatt :sjarmor: ).

Jeg har tenkt å fortsette med treningen så lenge jeg orker :P (selvfølgelig mer moderat enn vanlig). Men hvor får jeg kjøpt treningsklær - magen vil jo ikke passe i de vanlige tightsene :roll:

Takknemelig for tips

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor langt du er på vei, men ut i fra innlegget virker det ikke som om det er så mange ukene?

Mitt råd er at det får du ta når den tid kommer! Selv er jeg 20 uker på vei og magen har såvidt begynt å vokse. Det betyr at mine vanlige bukser stort sett ikke passer lenger (bortsett fra de som i utgangspunktet var litt store), men treningstøyet har jeg fortsatt god plass i. Så lenge du bruker bukser med strikk i livet og topper som er såpass lange at du får de over magen, så er det ikke treningstøy du først må kjøpe........

Vet ikke om det finnes treningstøy for gravide - har iallefall ikke sett det noe sted. Min plan er etter hvert å kjøpe en treningsbukse i litt stor størrelse med strikk i livet og bruke den resten av svangerskapet. Frem til den tid, brukes vanlig treningstøy, inkl en sykkelbukse som har litt slapp strikk i livet:-)

Skrevet

Tror ikke det finnes butikker som selger treningsklær til gravide.

Du får jo bestilt romslige treningsbukser via postordre.

Jeg ville kjøpt noen i stor størrelse slik at magen får god plass.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har tidligere trent på SATS, men har pause nå grunnet veldig dårlige knær - så svømming har jeg begynt med. Jeg synes treningstøyet de har hos SATS er perfekt jeg. Har flere bukser og shirts derfra og de er så tøyelige og behagelig som er det beste.

22+4 :D

Skrevet

Takk for tipsene :P

Jeg får ta en titt på SATS' utvalg etterhvert som magen vokser :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...