JERKYLL Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Hei Satt her med gitaren i fange,-har aldri hatt sansen for Jan Teigen- Men han skriver bra tekster! "Adjø" er en bra tekst som handler om venner!-Håper andre har samme mening
Gjest Bellatrix Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Jan Teigen har masse bra tekster, men hvorfor ligger ikke denne på Kultur?
Meaty Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Hei Satt her med gitaren i fange,-har aldri hatt sansen for Jan Teigen- Men han skriver bra tekster! "Adjø" er en bra tekst som handler om venner!-Håper andre har samme mening ← I fjor var jeg i begravelsen til en onkel av min far, men jeg hadde hatt et like nært forhold til ham som til bestefedrene mine. Siden jeg ikke er troende så gjorde ikke salmene i kirken noe særlig inntrykk på meg, men rett før vi skulle bære ut kista så ble "Adjø" sunget av en flink sangerinne. DET var utrolig sterkt og da kom tårene for alvor. (og til moderator: Denne tråden bør absolutt flyttes til Kultur, slik som Bellatrix skrev.)
JERKYLL Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei Ja skjønner at teksten var sterk også under en begravelse. Adjø betyr jo " gå med Gud".Utrolig god sang!! Men vi bruker jo "adjø" når vi skiller lag i ulike situasjoner og sammenhenger. Jan Teigen har jeg hørt er kristen,-vet ikke om grobunnen i tekstene hans har det budskapet ?? Endret 3. februar 2007 av JERKYLL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå