Gå til innhold

Netty i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

LaLina i Oslo får jo så mye skryt, men hvordan er det i Bergen? Er det noen her inne på forumet som har vært innom hos Netty for å finne den rette BH størrelsen? I så fall: Vaskerelven eller Kløverhuset, og fikk du den hjelpen du ønsket?

Takk til alle som svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fast kunde på Kløverhuset. Jeg har alltid fått super hjelp og det har mine søstre også. De bor i en annen vestlandsby som ikke har den type butikk og de er storfornøyde! :-D

Er omkretsen litt for stor og de ikke har flere igjen, kan de sy inn. Det koster noen kroner men sydama deres er kjempeflink og en kan ikke se at noen har sydd på bhen når du får den tilbake.

Nå som det nærmer seg jul blir det mer og mer å gjøre for dem, så jeg anbefaler deg å ta turen til Netty snarest, før butikken er smekkfull av menn og damer på shopping.

Hun ene som jobber der har mørkt, kort hår, briller og ser gjerne litt snipete ut, men hun er kjempehyggelig. Så la deg ikke skremme av henne. :ler:

Jeg anbefaler Netty på det varmeste!

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Så bra! Takk for supert svar! :)

Vet ikke om jeg har tid med det første, men i så tilfelle kan jeg jo ta det etter jul når det er litt stille igjen.

Skrevet

Netty kan ikke måle seg med LaLina i det hele tatt.

Har man en litt "ukurrant" størrelse så enten har de ikke størrelsen på Netty eller så er utvalget særdeles begrenset. De har også prestert å komme med slike idiotråd som å gå opp i omkrets for å få større cup, når de ikke har riktig størrelse.

Jeg handlet bh-er for 2500 sist jeg var hos LaLina. Hadde Netty giddet å ta inn de størrelsene folk faktisk etterspør og nedverdige seg til litt ordenlig kundeservice så kunne jeg ha brukt tilsvarende der noen ganger i året.

Hvem er det som taper her egentlig...

Ikke meningen å spore tråden helt av her, men jeg har møtt en utrolig nedlatende og uinteressant holdning hos Netty. Jeg bruker 60/65 i omkrets, noe som er omtrent ikkeeksistrende i den butikken når man skal ha E eller F i cup.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Gjest: Gikk du til Netty på Kløverhuset eller i Vaskerelven?

Tror neppe jeg må ha en "ukurrant" størrelse som 65E/F da jeg nå bruker 75A, men man vet jo aldri. Kommer nok til å ta meg en tur til Kløverhuset når jeg har tid, og hvis jeg synes de har dårlig service etc kan jeg jo ta meg en tur på LaLina når jeg skal til Oslo en gang. Men det greieste hadde nok vært om Netty var så bra som Saeria sier :)

Skrevet

Har utrolig blandete erfaringer med Netty. Synes egentlig de er hyggeligst i Vaskerelven, på Kløverhuset blir jeg ofte ignorert eller får dårlig hjelp... Virker som det er veldig avhengig av hvem som er på jobb i denne butikken angående service! Synes forsåvidt også at de har et litt kjedelig utvalg i store størrelser. Og veldig ofte har de ikke truser som passer til BHene. Ikke det at alt MÅ matche, men innimellom er det hyggelig med et sett. ;)

Har forresten ofte opplevd at de blånekter på at noen modeller finnes i min størrelse. Ofte finner jeg jo en flott BH på nettet, men siden det kanskje er en ukjent modell vil jeg jo helst prøve først (og kjøper da gjerne i butikken). Da er det typisk at de gjerne har BH, men ikke i min størrelse. Spør jeg om de kan skaffe får jeg nesten alltid beskjed om at den ikke finnes i min størrelse... irriterende når jeg vet det ikke er sant!

Skrevet (endret)

Jeg var på den i Vaskerelven. Jeg fikk veldig god hjelp, de fant noe til meg med en gang(Skulle ha korsett til brudekjolen min). De var veldig greie og hjelpsomme! :)

Endret av Fergie
Skrevet

Synd å høre at noen har dårlige erfaringer. :( Jeg har ikke hatt problemer med min str. 65E. Ei heller har søstrene mine med hhv. 65F og 75F.

Noen ganger har jeg kjøpt 70DD og fått den sydd inn. Uansett har jeg alltid, uten unntak fått kjempehjelp. Jeg gleder meg til januarsalget allerede! :-D

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Jeg gleder meg til januarsalget allerede! :-D

Hehe, der sa du det! Kanskje jeg kan være så heldig å få god hjelp og en god BH til en god pris i januar :)

Er det noen som har opplevd å gå ut av en spesialforretning for undertøy med samme størrelse som når de kom inn, mon tro? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...