Gå til innhold

VÅT?!

Gjest Gjest_Louise_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Louise_*
Skrevet

Blir aldri våt. Hvorfor ikke? Kommer jeg alrdi til å bli det da? Er like tørr uansett hvor kåt jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff!

Det må jo bli brannsår i musa di da :forvirret:

Ingen forslag her

Skrevet

Bruker du p-piller el? De tørker ut mange (er vel faktisk en av virkningen om jeg ikke husker feil)

Gjest Gjest_Louise_*
Skrevet

Ja, jeg bruker det. Men var nokså tørr før det og.

Skrevet

Veldig mange kvinner sliter med dette. Kjøp glidekrem:)

Skrevet

Jo, det er vel det eneste alternativet. Men er jo ikke alltid glidekremen er med overalt på sine utflukter da ;)

Skrevet

Mange som plages med det. Kan forøvrig skyldes stress også, samt prevensjon. Glidemiddel er en bra ting. Hjelper det om du får kjæresten din til å onanere deg først?

Skrevet

Bruker du/dere god tid? Vi damer kan bli fort kåte, men det kan ta litt tid før vi blir våte. Det er forskjell på 5 og 15 minutters forspill, vet du ;)

Skrevet

Jeg for min del begynner alltid med laaaang slikking av dama, det sikrer en dryppende våt fitte.

Men det er jo selvfølgelig ingen god ide hvis dama ikke liker og bli slikket (Skjønn det den som kan)

Tilfører alltid spytt fra munnen underveis, like godt glidemiddel det når det er blandet med kvinnens naturlige :)

Skrevet

Spytt fra munnen fungerer ikke som noe form for glidemiddel for min del. Det blir kunstig vått og da gjør det fremdeles utrolig vondt når samleiet begynner.

Svært så mange gjester det var her... :overrasket:

Skrevet
like godt glidemiddel det når det er blandet med kvinnens naturlige 

ØØØØØ!

Selvfølgelig har du ikke no eget i det hele tatt kan det jo være ett problem :forvirret:

Skrevet

laaaangt vorspiel hjelpe vel kanskje??

dessuten kan du berre kjøpe små-flaster med glidemiddel å ha på "utflukter"??

og syns du det e flaut å ta opp, kan du springe på toalettet og putte på litt før sjølve akten kanskje??

Skrevet

Jeg blir alt for fort våt, nesten så det er flaut, og jeg for våt også.

Skrevet

Kanskje det er i en priode bare?

Jeg har det og sån, og det er ikke gøy. Men kjøp glidemiddel. Det er veldig godt uansett om du har problemer eller ikke. Hvis du slutter å tenke på det og ikke bli stresset eller bekymret over det går det nok over etterhvert skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...