Gjest utlogget nå Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Uff, ikke noe moro.. Har vært samboer i 4 år nå, og før blødde jeg aldri under sex. Nå det siste året har jeg begynt å blø under samleie. (Selv om vi er forsiktige også..) Er det noen som vet hvorfor...? Var hos gynekolog for en stund siden (Tenkte det var mellom blødninger eller noe) Ho sa at alt så bra ut, og bytta pilla mi. Men det hjelper ikke. (Skal sies at jeg kun var til undersøkelse ca 15.min. syns det var litt kjapt lissom..)
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Skal tilføye at det aldri gjør vondt.. bare oppdager det etterpå..
onyx Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Hadde samme problem, og prøvd å bytte p-pille etc. Forsvant ikke før jeg kuttet ut p-piller. Hadde en pause og begynte så på nuvaring. Nå fungerer det fint. Var hos gynekolog, som kunne fortelle meg at p-piller gjør slimhinnene tynnere og skjørere, dvs ALLE slimhinner og ikke bare de i livmoren. Typisk problemer er blødninger under sex og problemer med tørre øyne og kontaktlinser.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Går du på kortisonpreparater? De har bivirkningen at hud blir tynnere, og kan føre til at en lettere blør, også fra slimhinner.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg har lest at når man blør når man har sex/ rett etterpå kan det være et symptom på klamydia... men da må man jo har blitt smittet da...
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 hei igjrn, trådstarter her! går ikke på noen medisiner, og har ingen kjønnssykdommer. leste på en annen side at det nok har gått et blodkar. ringer gynekologen igjen, siden dette da kan pensles- eller brennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå