Gå til innhold

Hvor går grensen for utroskap for dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Ei som bare lurer
Skrevet

Jeg mener at man er utro når man gjør eller sier ting som man ikke kan si foran partneren sin. Ting som man vet hadde såra den man lever med.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg. Kjenner man den dårlige samvittigheten kommer er det ikke rett det du gjør.

Skrevet

Jeg er enig med deg. Jeg mener også at man ikke trenger å fysisk røre personen for å være utro. Så ett "nettforhold" o.l ville også vært utroskap i mine øyne.

Skrevet

Jeg er enig med deg. Gjør du noe med en annen person som du ikke tør fortelle din partner er det utroskap. Det finnes jo også grader av utroskap. Jeg ville ikke forlatt min samboer pga et kyss, men jeg ville ikke likt det heller og det hadde gjort noe med tilliten, men kan selvsagt ikke sammenlignes med å ha sex med en annen eller et forhold på si.

Skrevet

Jeg mener utroskap er når man stepper over grensen som en selv og parteren har satt for hva man seg i mellom vil akseptere.

Skrevet

Er det på en måte psykisk utroskap å kommentere hvor deilig og fin hun og hun eller han og han er? Jeg tenker både på å kommentere mennesker man kjenner, og/eller mennesker man ser på rundt omkring.

Mener ikke at man skal gå med skylapper altså.

Skrevet (endret)

Helt enig med trådstarter. For min del synes jeg man bør unngå å gjøre/si slikt som man ikke ville gjort hvis ens partner var der.

Endret av Talula
Skrevet

Fra et kyss og utover!..samt beføling og sånn..

Skrevet
Er det på en måte psykisk utroskap å kommentere hvor deilig og fin hun og hun eller han og han er? Jeg tenker både på å kommentere mennesker man kjenner, og/eller mennesker man ser på rundt omkring.

Mener ikke at man skal gå med skylapper altså.

Jeg synes ikke dette er utroskap, men skjer det ofte vil jeg heller si det er lite taktfullt.

Skrevet

Hadde ikke sett på kjæresten min som utro da! om han sa at en var fin,eller sånn.. men hadde blitt litt sur og furten hehe..

Skrevet

Er kronisk utro med to stykker, uten at vi har berørt hverandre. Den ene treffer jeg bare hvert skuddår, men hver gang vi treffes blir vi tenåringer og sier feil ting hele tiden, og begge vet at det er noe der men det kan aldri bli noe av det... Den andre er på jobben og jeg TROR hun hadde dumpa samboeren uten å nøle om jeg hadde vært villig til å gå inn på det. Men det er jeg ikke.

Det er utrolig forvirrende og frustrerende, for jeg blir forelska stadig vekk og noen av disse forelskelsene varer og varer. Den første jeg nevnte har vart i over 15 år. Utrolig fint på en måte, men samtidig helt utrolig vanskelig å leve med når en først har gjort et valg :tristbla:

Skrevet

(forrig) glemte å nevne at jeg er gift og har barn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...