Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:tristbla: Noen som kan hjelpe meg litt? jg hadde ik sett kjæresten på 3uker!!! gledet meg vilt til å se han,og vi drev og skrev at når vi sees ska vi ha sex å sånn :ler::sjenert:

Jeg gledet meg så vilt..men da han først kom,og vi skulle ha..så klarte jeg ikke bli våt,fikk han så vidt inn i meg.. var såå trang.. og vi fortsatte for d.. etterpå var jeg såååååååå sår!..følte meg som en jomfru jg!:0/

hva skjedde? hadde jeg gått og gledet meg så fælt at jeg fikk presentasjonsangst..var skikkelig merkelig og strek i regningen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan få prestasjonangst, også jenter. Ta det litt roligere neste gang, og ikke haus det så veldig opp.

Smør med olje dersom du er sår enda.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hehe, kjenner til det. Når det hadde gått en måned siden sist jeg så eksen min var jeg sår hele uka etterpå. Vi var vel litt kjappe da, ville ha hverandre med en gang og rakk ikke å bli skikkelig våt.

Skrevet

Ja,d var kanskje derfor... for vi gjorde d med en gang liksom.. tenkte jeg nesten hadde blitt jomfru igjen jeg siden d var 3 uker siden sist hehe.. var innmari vondt vaffal! og vi som skulle kose oss en hel helg:( hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...