Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Vi har vært på møbel og hvitevare shopping i 2 dager, og får kjørt hjem til den nye leiligheten den 6.mai: (vi flytter inn 5. mai) -smijerns seng -sofa 2+3 -sofabord + hjørnebord -spisebord + 4 stoler -2 kommoder m/ 6 skuffer i hver -vitrineskap (3 deler) med glasshyller, skuffer m.m... -komfyr m/ keramisk topp -kjøleskap/frys (kombi) -Tv 28" -Vaskemaskin -Oppvaskmaskin Alt dette får vi for 42.000 kr. Billig når man tenker seg om, det er jo alle møbler man trenger i et hjem.... Til uka skal vi på Ikea og kjøpe speil, planter, Pc bord, vaser, servise, ullpledd, låsbart medisinskap, tv benk og kleshengere.... ++ Alt sånt som man har overalt Vi eier ingenting, har leid alt hittil. Skal bli SÅ deilig å få alt eget!!!!! Noen flere som holder på å innrede?? Vi skal male veggene og legge nytt gulv før vi flytter inn 5.mai.t) Og SÅ ER DER BALKONG OG BADEKAR (det beste av al12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei der, Vi holder også på å ordne i ny leilighet. Vi hadde en del møbler fra før men har kjøpt nye garderober, lagt ny parkett, kjøpt kjøleskap, oppvaskmaskin, komfyr, og ikke minst helt ny kjøkken innredning!!!!! Det blir dyrt som fy, men VELDIG fint, da Badet skal vel også pusses opp etterhvert, men det får vente litt. I mellomtiden ligger jeg i badekaret og koser meg og i stua er det fyr på peisen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Ja nå har vi vært på IKEA også Kjøpte ting&tang for 2500,- ca. Mye flotte ting der egentlig. Jeg koste meg med å plukke med meg bilder, ullltepper, speil, medisinskap, lamper osv osv osv.... Det er gøy å handle på IKEA- vi sto jo bare et kvarter i kø også (forrige gang vi var der sto vi nesten 2 timer i kø....puh!!!)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå