Gå til innhold

Elsker via internett, noen med erfaring?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Tenkte jeg skulle høre med noe her inne om noen av dere har erfaring med det og skaffe seg en elsker via chat/internett dating!? Jeg "trenger" en elsker nå, er ikke glad i ONS men har behov for sex og nærhet til et annet menneske. Er ikke av den som går på byen og sjekker og i tillegg jobber jeg mye. Jeg er kvinne forresten og litt over 30.

Er det noen som har vært borti dette? Som har erfaring de vil gi? (sånn generelt selvfølgelig) eller er det andre steder man bør lete før man går til PC'n?

Taknemlig for svar.

Klem fra usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Duchess

Jepp- jeg har erfaring med det.

Jeg har èn gang opplevd en ekkel episode.

Personen jeg traff IRL (in real life) var en helt annen og minst 15 år eldre enn personen på bildet jeg fikk tilsendt.

Skal du treffe en person du kun har snakka med over nett og telefon, sørg for å treffe vedkommende første gang på et nøytralt sted, hvor dere ikke er alene, og hvor du enkelt kan komme deg vekk hvis du får dårlige vibber, magefølelsen din sier at du bør komme deg vekk eller det rett og slett ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har møtt 5 stykker fra internett, èn ble en veldig god venn, 3 ble elskere og den siste ble min kjærest. Har altså veldig gode erfaringer. Men jeg har også vært forsiktig, slik at jeg følte jeg kjente personene godt nok til å møte dem. Det er nok mange som utgir seg for andre enn hvem de er, ha det i bakhodet! Vær kresen, ikke møt andre enn de du føler kjemien stemmer virkelig godt med.

Lykke til.

Hilsen ei med kun gode erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt greit å finne seg kjæreste på nettet. det gjorde jo jeg :roll:

men cybersex er overhodet ikke spennende og ligg unna kamerachatting! og ligg unna rare folk. jeg var kun kompis med kjæresten min på nettet lenge før vi bestemte oss for å treffes og slå oss sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men cybersex er overhodet ikke spennende og ligg unna kamerachatting! og ligg unna rare folk. ....

Jeg vil bare legge til at man blir bedre kjennt hvis man har webcam. Da ser man hvordan motparten reagerer på ting du sier, ser følelser som sinne, irritasjon, oppgitthet, håpløshet, glede, sjarm ....:-) Og det går fint an å å chatte med cam hvis man liker og stoler på den personen man snakker med og begge vet hvor grensene går. man MÅ ikke ha cybersex om man har webcam :ler: Men jeg er klar over at enkelte tror det og tar det for gitt ...*ler*...så man bør kanskje ikke koble til camet første gang man snakker da ....kanskje bli litt kjent først ....vite hvor man har hverandre ... :)

Men: man skal være forsiktig ja! Det er ikke alle som er seriøse .....og man bør vel møtes på et offentlig sted første gangen ... Også vær forsiktig med å bruke navn på chatten, og oppgi telefinnummer ..

:oops: Oppdaget etter at jeg hadde postet innlegget at det ble spurt etter noen med erfaring .... :oops: jeg snakker ikke av erfaring altså - bare så det er sagt :oops: (kunne bare ikke dy meg for å blande meg inn ...*ler*...måtte "forsvare" webcamen litt ) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg skal vise denne tråden til ei venninne av meg. Jeg har inntrykk av at alle disse fyrene hennes er noe hun har skaffet seg via nettet.

Synes d virker litt skummelt jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær forsiktig er mitt råd! Jeg har en del erfaring med nettet; de fleste jeg har vært borte i er skikkelig greie men slett ikke alle! Så hvis du bestemmer deg for å møte en fra nettet vær sikker på at der en masse folk omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker via nettet har jeg ikke funnet meg. Derimot en som ble en god venn og som nå er min samboer.

Har møtt noen folk via nettet som er gode venner av meg i dag. Jeg var for noen år siden ikke så skeptisk som jeg er i dag, og når jeg tenker tilbake tok jeg kanskje noen sjanser jeg nå ikke ville tatt. Så jeg hadde nok flaks med de folkene jeg møtte.

Så, som sagt før her: Vær forsiktig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i allverden finner dere disse mannfolka da ?

På chat ?

Tror vel neppe jeg finner drømmemannen her inne på KG

:hoho:

Selv om det selvsagt er noen interessante menn her da :blunke:

Men jeg syns det høres litt skummelt ut..

Man vet jo ikke hvem, man chatter med/skriver med..

Så jeg hadde nok tatt noen forhåndsregler før et evt møte ja..

(hjelper ikke å si at da skulle jeg kjent vedkommende godt,

for det er litt vanskelig å komme under huden på en person, man

egentlig ikke vet om eksisterer engang)

Har hørt flere historier om ungjenter som har blitt lurt :(

Det er vel ingen steder på nett, som er tryggere en andre heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i allverden finner dere disse mannfolka da ?

På chat ?

Tror vel neppe jeg finner drømmemannen her inne på KG

Selv om det selvsagt er noen interessante menn her da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo :

Kan ikke si jeg leter etter drømmemannen

på nettet nei..Det er vel ingen som gjør det ??

Det er vel mer tilfeldig ja...

Vil ikke si jeg leter i det hele tatt egentlig...

Han dukker vel opp :enig:

(forhåpentligvis)

Syns bare det er så MANGE som finner hverandre på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe jinx

du skal aldri si aldri vet du :hoho:

Ja det er litt merkelig - for jeg også har intrykk av at det er veldig mange som finner hverandre på nettet. Så det er nok mulig....

Og om noen skulle ha misforstått meg nå :o så må jeg bare legge til at jeg sitter ikke her på nettet og LETER etter drømmemenn altså :oops: :hoho:

hehe tror jeg melder meg ut av denne tråden nå jeg .- har jo sporet den halt av :oops: .. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt meg liksom ikke på nettet med tanke på at NÅ skal jeg finne meg en mann. Det tror jeg ikke er så lurt, for da blir man kanskje litt for ivrig og tar seg ikke den tiden det trenger å bli kjent med folk og kaster seg ut i noe ALT for tidlig.

Jeg møtte min samboer på IRC for maaange år siden, helt tilfeldig. Da utvikla vi et godt vennskap. Det er først nå for snart et år siden at vi ble sammen og at jeg flytta til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har allerede en kjekk, staut mann i livet mitt. Og han "fant" jeg på internett for noen år siden.

:sjarmor:

Har dog ikke erfaring med å skaffe meg en ren elsker via internett. Jeg liker egentlig best å treffe mennesker face-to-face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

De faste mannlige brukerne på KG er kjempeflotte, det påstår jeg uten å ha møtt en eneste en av dem.

:blunke:

Men Kevin, du er jo opptatt du, så ingen aktuell kandidat for henne som søker seg en elsker via nettet???

:wink:

Lisa-Beth

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...