Gjest Kakedama Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 I forbindelse med at jeg til jul har tenkt å lage konfekt og kaker og gi bort i julegave, trenger jeg f.eks litt fancy cellofanpapir, konfektformer og lignende. Men aner ikke hvor jeg skal kjøpe det. Er det å få tak i på internett f.eks??
monikabrx Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Vet ikke hvor du bor,mem i underetasjen på glassmagasinet i oslo har de mye. Konfekt butikken i 1 egt,selger nydelig håndlaget kakepynt. Du kan ellers prøve terapisløyd og sløyddetaljer på nett.
Solskinn Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Panduro hobby har også nettsider så du kan bestille fra. Tror du skal finne det meste der. De har også mye kjekt en kan lage av sånn julesnop som sjokoladekuler, skugummi og sånt. (de har drops sett også men dette er kanskje veldig dyrt, sånn rett før jul, men settet varer lenge og bringer mye glede )
Sin Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 www.cacas.no selger de samme produktene som Glasmagasinet.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 På bokhandelen har de ofte konfektformer, cellofan etc, så kan være verdt å stikke innom der og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå