kipa81 Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 "m" -tasten er ødelagt på dataen min etter at lillegutt plukke den i stykker. Funksjonen fungerer, men noe er brekt bak ¨på selve tasten slik at jeg ikke får festet den til tastaturet igjen. Har kjøpt daten på Expert, betale for 3 års full garanti, også for slike selvforskylte skader. Går det an å bestille en ny knapp til dataen?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Du kan få et helt nytt tastatur for 150 kroner
Gjest nalle-maja Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 Det er "alltid" noen som har et tastatur liggende, kanskje et som til og med ikke virker eller som de ikke trenger. Spør om å få en knapp Det kan hende de har noe sånt på elektro-butikker også, som kunder har levert inn.
Gjest Tigerjente Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Hvis det er en bærbar er det jo litt vanskeligere å bare kjøpe nytt tastatur. Men, jeg vil virkelig tro at det går ann å få tak i knapper til tastatur, enten det er bærbar eller stasjoner.
Meaty Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Kanskje du kan flytte over en tast du ikke bruker noe særlig? (f.eks. > < -tasten)Det går an på mitt tastatur i hvert fall En gang sølte jeg kaffe i tastaturet og plukket av ALLE tastene sånn at jeg kunne vaske dem og tørke litt under. Det fungerte, men det vanskeligste var å huske hvor tastene skulle sitte, så jeg måtte koble tastaturet til PC'en og så teste mens jeg satte de på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå