Livets datter Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 Sommeren nærmer seg med stormskritt, og det er på tide å bestemme seg for årets reisemål. Ifjor reiste jeg og en venninne til Rethymnon i Hellas, og var også en svipptur innom Santorini. Jeg vil gjerne oppleve mer av Hellas, men ikke reise tilbake til samme sted. Vi er 3-4 jenter som reiser i år, og alle nærmer seg 30 år. Vi har derfor ikke lyst til å havne på et "Ayia Napa-lignende" sted, men det skal helst være mulighet for en real fest når vi ønsker det. Vi har også lyst til å oppleve litt kultur og arkeologi. Hvor bør vi reise for å få litt av alt? Jeg har blitt anbefalt Naxos. Noen som har vært der?
Chil Skrevet 5. februar 2003 #2 Skrevet 5. februar 2003 Hei! Jeg var på Samos for to år siden og kan anbefale det! Jeg og kjæresten leide en moped og kjørte øya rundt på en dag. Vi var i små hyggelige landsbyer, frodig skog og strender med blågrønt hav! Det er ingen sandstrender men det er fin sandbunn når du kommer ut i vannet på Psili Amos i nærheten av Pythagorion. Pythagorion er en rolig by med hyggelige restauranter og et par diskoteker. Ikke noe typisk Ibiza med masse ungdommer...
Gjest Lisette Skrevet 6. februar 2003 #3 Skrevet 6. februar 2003 Hei! Jeg jobber som reisekonsulent og elsker Hellas over alt på jord! Naxos er et veldig fint alternativ dersom du reiser sammen med veninner. Ellers vil jeg anbefale Skiathos. Det er disse destinasjonene vi anbefaler våre kunder i deres kategori, "Veninner på tur."
Lucky! Skrevet 9. februar 2003 #4 Skrevet 9. februar 2003 Hei! Jeg vil anbefale Paros!!(har skrevet ganske mye om paros i en tråd litt lengre ned - den heter bryllupsreise i hellas eller noe sånn) Lykke til med valget! Koz..
Eowyn Skrevet 9. februar 2003 #5 Skrevet 9. februar 2003 Hei!! Har vært på Naxos, å jeg anbefaler den plassen av hele mitt hjerte. :D Dit skal jeg reise tilbake mange ganger!! Det er liksom sånn at der velger du tempoet selv. Nattelivet er utrolig, og da tenker jeg ikke på at det er fest fest fest. Folkemengden, tavernaene osv som skaper den rette feriestemningen, og en en fin ramme for en "rolig kveld". Hvis du vil feste, så er det veldig bra utesteder, spesielt Olè, en nattklubb. Du oppsøker liksom festingen selv, den preger liksom ikke byen, og det er det som er så bra med Naxos. I tillegg er det veldig vakker natur, veeeldig vakre strender, ja rett og slett paradis. God tur uansett!! Få høre hva valget falt på tilslutt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå