Gjest prestekrage Skrevet 19. november 2006 #1 Skrevet 19. november 2006 Lørdag om 14 dager skla jeg holde jentekveld hjemme hos meg. Vi blir 6-8 stk. I utgangspunktet er det meningen at jeg sklal age all maten, men kan evt få hjelp av ei.... Her skal vi virkelig ha en hel aften- med forrett, hovedrett og dessert. Vi kan ikke ha fisk eller skaldyr (allergier). Foreløpig menyide fra mitt hode er: Forrett: Asparges innrullet i spekskinke, ett lite dryss med parmesanost og en melonskive Hovedrett: Helstekt svin indrefilet- innbakt i butterdeig, fyldig soppsaus (og kanskje en annen saus også?) med enten fløtegratinerte poteter eller hasselback poteter til. Og noe grønt (usikker) Dessert: Creme Brulet pyntet med stjernefrukt og pysalis Litt usikker på vinvalg men veldig lyst til å ha musserende til desserten... Jeg er forstatt veldig usikker på menyen og tar VELDIG gjerne i mot andre ideer. Er så absolutt ingen gourmet kokk. Menyen over er vel av det mest avanserte jeg kan få til (kommer til å jukse litt med Crem Brulet'n)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå